De oma van mijn kinderen (mijn ex schoonmoeder) ligt in het ziekenhuis met iets heel naars en ernstigs. Wij konden elkaar niet bepaald uitstaan maar zij is wel dol op onze kinderen en de kinderen ook op haar. Ondanks dat ik haar bloed nog wel kan drinken vind ik dit toch wel heel erg en wil samen met de kinderen iets leuks voor haar kopen/maken uit naam van de kinderen. Maar wat??? Het zal haar heel erg goed doen en hopelijk knapt ze ook weer gauw op, dat zal nog best even duren maar een klein lichtpuntje nu zou haar erg blij maken. Wie helpt ons aan ideeën? Ps: ik ben heel slecht in tekenen en knutselen en mijn kinderen zijn er ook niet echt een fan van. Knutselen gaat dan nog wel maar tekenen...
Wat deden ze altijd graag bij hun oma? Kun je daar niet iets mee en dan brieven vanuit de kinderen met de tekst oma word gauw beter dan kunnen we snel weer leuke dingen doen. of iets met wat ze bij hun thuis deden wat wel kan?!
Ze doen altijd uitstapjes met oma of ze zijn op het strand. (Oma heeft een huisje daar) verder bioscoopje af en toe, naar de wedstrijden van papa
Misschien is het leuk om van schelpen een groot hart te maken en dit op iets plakken. Geen hoogstaand knutselwerk maar wel toepasselijk als je kinderen altijd met haar naar het strand gaan.
Bij de action zo'n canvasdoek(je) halen, deze door de kinderen laten beschilderen en daar schelpen op plakken, evt in de vorm van een hart.
Bedankt voor jullie ideeën! Ik heb inderdaad spulletjes gekocht om mee aan de slag te gaan. Schelpjes enz.
Je kan ze ook "strand in een potje" laten maken. Pot (kan pindakaaspot zijn,maar ook weckpot oid) vullen met zand + schelpjes en tegen de achterwand een foto in het zand steken. Eventueel een briefje/kaartje er bij met de boodschap dat ze hopen snel weer een keer met oma naar het strand kunnen.
Oooooo dat is ook heel leuk ja! Denk dat ik de 1 zo een potje laat maken en de ander iets met de knutselspullen die ik net gekocht heb. Ook iets met het strand.