Kadootje voor zieke oma

Discussie in 'De lounge' gestart door lellebel2, 18 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    De oma van mijn kinderen (mijn ex schoonmoeder) ligt in het ziekenhuis met iets heel naars en ernstigs. Wij konden elkaar niet bepaald uitstaan maar zij is wel dol op onze kinderen en de kinderen ook op haar. Ondanks dat ik haar bloed nog wel kan drinken vind ik dit toch wel heel erg en wil samen met de kinderen iets leuks voor haar kopen/maken uit naam van de kinderen. Maar wat???

Het zal haar heel erg goed doen en hopelijk knapt ze ook weer gauw op, dat zal nog best even duren maar een klein lichtpuntje nu zou haar erg blij maken.

Wie helpt ons aan ideeën?

Ps: ik ben heel slecht in tekenen en knutselen en mijn kinderen zijn er ook niet echt een fan van. Knutselen gaat dan nog wel maar tekenen...

2. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Wat deden ze altijd graag bij hun oma? Kun je daar niet iets mee :) en dan brieven vanuit de kinderen met de tekst oma word gauw beter dan kunnen we snel weer leuke dingen doen. of iets met wat ze bij hun thuis deden wat wel kan?!

3. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze doen altijd uitstapjes met oma of ze zijn op het strand. (Oma heeft een huisje daar) verder bioscoopje af en toe, naar de wedstrijden van papa

4. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Sluit niet aan bij wat je kinderen met haar deden, maar een lekkere bodylotion?

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Misschien is het leuk om van schelpen een groot hart te maken en dit op iets plakken.
    Geen hoogstaand knutselwerk maar wel toepasselijk als je kinderen altijd met haar naar het strand gaan.

6. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Bij de action zo'n canvasdoek(je) halen, deze door de kinderen laten beschilderen en daar schelpen op plakken, evt in de vorm van een hart.

7. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie ideeën! Ik heb inderdaad spulletjes gekocht om mee aan de slag te gaan. Schelpjes enz.

8. topper12

topper12 Niet meer actief

Je kan ze ook "strand in een potje" laten maken. Pot (kan pindakaaspot zijn,maar ook weckpot oid) vullen met zand + schelpjes en tegen de achterwand een foto in het zand steken. Eventueel een briefje/kaartje er bij met de boodschap dat ze hopen snel weer een keer met oma naar het strand kunnen.

9. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oooooo dat is ook heel leuk ja! Denk dat ik de 1 zo een potje laat maken en de ander iets met de knutselspullen die ik net gekocht heb. Ook iets met het strand.

10. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Een mooie foto van hen samen in een zelfgemaakt lijstje?

Deel Deze Pagina