Wat doen met mooi weer en 'moeilijke' baby?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Carino, 17 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Misschien is dit wel helemaal geen antwoord waar je op zit te wachten.

Maar hier was en is het zo hoe moeilijker je zelf doet hoe moeilijker het wordt..

Wij nemen Rhodé gewoon mee, wil het niet of is het drama dat zien we dan wel weer. Je kan altijd nog naar huis als het niet gaat, vaak is het een kwestie van uitproberen.

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier een meisje dat veel slaapt ( 2x 2/3 uur) en buitenshuis dus niet. Ik hecht veel waarde aan de rust en regelmaat dus meestal gaan we weg als ze net wakker is en zorgen we dat we binnen 4 uur weer terug zijn. In 4 uur tijd kan je best veel doen ;)
    Toen ze jonger was en minder lang wakker kon blijven, toen beperkten onze uitjes zich tot visites waar we een campingbedje op konden zetten...
    In de wandelwagen slaapt ze dus niet en in de auto alleen na een half uur flink huilen van vermoeidheid.
    Wel is het zo dat ze het in de wandelwagen heel lang vol kan houden. Zolang ze maar blijft rijden dan blijft ze wel (gezellig) wakker en hoeft ze ondanks de vermoeidheid niet te huilen. Dus ik zou zeggen: probeer het gewoon!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Mijn kids drinken indien nodig bij uitstapjes de fles gewoon koud, bij mn dochter kwam ik daar na maaaanden pas achter, bij mn zoon toen hij 2wk was geprobeerd en jahoor, hij dronk aan het meer de fles koud en ging toen slapen in de draagdoek.

Deel Deze Pagina