Wij ook anders denken we er allebei niet aan. Schoonouders sturen bericht dat ze dan een borrel komen drinken
Wij waren een paar weken geleden 8 jaar getrouwd en zijn uit eten geweest op onze trouwlocatie. Was erg leuk om er even samen uit te zijn. Hebben ook foto’s gemaakt bij het buitenhuis waar we getrouwd zijn, leuk om er weer terug te zijn.
Wij gaan meestal uit eten, soms samen en soms met de kinderen. We zijn ook eens een weekendje naar Londen gegaan en een diner in een sterrenrestaurant.
Niks, alles was dicht. In corona tijd 10 getrouwd. We hebben een taartje gekocht en samen met zoon spelletjes gespeeld. Niet wat we in gedachte hadden Was wel gezellig.
Ik zou zeker omdat hij daarna weg gaat de volgende dag, overdag de verjaardag vieren een tijdslot kan in deze tijden prima. Savonds even een heerlijk avondje samen met hapjes , wijntje enz. En dan maandagochtend samen uitgebreid ontbijten en een lief kaartje schrijven.
Dat is ook een heel goed idee! Zondag avond lekker ons lievelingsgerecht bestellen en dan maandag samen ontbijten nadat we de kids naar school hebben gebracht.
Wij zijn maandag 3 jaar getrouwd, hebben een overnachting met diner en ontbijt geboekt bij onze trouwlocatie, ze gingen er iets speciaals van maken dus ben benieuwd en op zondag gaan we met de kids naar de efteling. Normaal gaan we met onze getuige uit eten of kwamen ze een dagje naar concert at sea, dat laatste hadden we ook als honeymoon. Maar ja diner met vrienden zagen we niet gebeuren dit jaar en concert at sea is geannuleerd dit jaar, dus volgend jaar de herkansing. Nu met de kids thuis lekker genieten van concert at home, zondag dus naar de efteling en maandag met 2 een romantisch nachtje weg.
Was hier bijna gelukt omdat mn dochter beweerde dat ik geen koninginne jurk had...(ik heb een katholieke jurk met een fikse sleep...) had alleen geen trek om met die hitte de zolder op te gaan dus heb de foto's maar even laten zien. Ik heet in haar prinsessenbui nog steeds "koningin mama" Dit jaar 5 jaar getrouwd, niks aan gedaan speelt hier naast corona nogal wat dus we hadden eigenlijk weinig trek in een feestje. Hij is dubbel verpest met vaderdag.
Wij zijn over 3weken 12,5 jaar getrouwd. We gaan dan met het gezin een fotoshoot doen. Mijn man trekt zn pak weer aan en ik mn jurk. Eind van de middag gaan we BBQ-en met mn ouders, broer, schoonouders schoonzus. We zouden eigenlijk uiteten gaan met zn allen, maar door corona afgezegd.
Mijn kinderen willen al heel lang een keer beneden slapen in het nieuwe huis, omdat we nog geen gordijnen hebben had ik het uitgesteld. Net afgesproken dat we van 6 op 7 juli beneden gaan slapen! Maken we er met zijn 3tjes maar een klein feestje van Heeft mijn man er ook geen last van en ik offer me graag op voor een slaaptijd van 20.00 tot 7.00