Wat doen met voucher CP vorige zomer en wanneer?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door ikkie97, 29 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Wij hadden afgelopen zomer een week bij CP in Duitsland geboekt, maar door alle omstandigheden gekozen om te annuleren en een voucher te ontvangen.

    Maar wat is nu wijsheid? Het oorspronkelijke plan was om dezelfde vakantie een jaar later te doen. Nu boeken lijkt wel verstandig, mochten de maatregelen tegen de zomer aardig versoepeld zijn is de verwachting dat alles snel vol zal zitten. Maar wat nou als de maatregelen het wederom niet toelaten om op vakantie naar het buitenland te gaan? Zou je dan opnieuw een voucher kunnen krijgen?

    Heb al even gekeken dat we voor dezelfde week op hetzelfde park nu sowieso 400-500 euro meer zullen moeten betalen...

    Iemand die weet hoe dit bij CP gaat en wat verstandig is?
     
  2. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    Daar zal cp het antwoord op hebben, bel hun
     
  3. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Ja ik snap dat ik CP ook kan bellen maar ik wil graag een paar objectieve adviezen, niet een verkooppraatje van CP....
     
    bosi333 vindt dit leuk.
  4. Mamanama

    Mamanama Fanatiek lid

    10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Als het goed is, mag je de voucher nu inzetten, maar boek je tegen de huidige voorwaarden. Volgens mij staat daarin dat je bij een huidige boeking alleen om mag boeken/ verzetten en geen nieuwe voucher meer krijgt.
     
  5. Linnidee

    Linnidee Fanatiek lid

    15 mrt 2019
    1.789
    1.804
    113
    Vrouw
    Bij Landal is het zo dat je als je na een jaar je voucher nog niet hebt gebruikt, je hem mag inruilen voor restitutie. Persoonlijk zou ik dat doen omdat je niet weet hoe het dit jaar gaat lopen en de prijzen inderdaad alleen maar stijgen.
     
  6. luca75

    luca75 Fanatiek lid

    14 aug 2013
    4.834
    3.476
    113
    Ik heb van de meivakantie een voucher gekregen. Na de zomer heb ik daarmee geboekt voor de carnaval. Die heb ik nu weer omgeboekt naar de herfst.
     
  7. Dufel

    Dufel VIP lid

    10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wij hebben nog een voucher van afgelopen maart (eerste week lockdown zouden we gaan)
    Wij laten hem verlopen, dan krijgen we ons geld terug.
     
  8. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Wij hadden voor de meivakantie vorig jaar een verblijf geboekt bij park eifel. Dat is geannuleerd door cp. Daar hebben we toen een voucher voor gekregen.
    Toen hebben we begin mei geboekt voor afgelopen kerst in park hochsauerland. Ook dit werd geannuleerd door cp.
    En nu hebben we weer een voucher gekregen. Als we nu niet weer boeken krijgen we pas in januari 2022 ons geld terug.

    Ik zou adviseren om pas zo laat mogelijk te boeken.

    Ik blijf mailen maar ze vertikken het om geld terug te betalen
     
  9. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij zouden afgelopen meivakantie naar een camping gaan in Brabant en hebben een voucher gekregen.
    Nu probeerde ik deze te verzilveren voor de zomervakantie, maar buiten dat alles nu veel duurder is geworden, zat vrijwel alles vol.
    We wilden 2 weken, dat kon al niet meer, bij een speeltuin kon ook niet meer.
    Nu met pijn en moeite 1 weekje kunnen boeken met een stuk bijbetalen.
    Over geld terug geven deden zij echt heel moeilijk.
     
  10. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Een vraagje, reageren ze wel op jouw mail?
    Ik krijg geen antwoord op mijn mail, niet op een klachten formulier en telefonisch wordt met de juiste keuze de verbinding verbroken en met een foute keuze wordt niet opgenomen.

    Toevallig zouden wij ook naar de Eifel gaan vorig jaar. Dit heb ik omgeboekt naar NL en kreeg voor een deel nog een voucher. En daar wacht ik dus al 7 maanden op! Voor dit jaar dus geen CenterParcs voor ons, maar Landal.
     
  11. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Ik heb via de site contactariane een klacht ingediend. Daar wordt dan uiteindelijk via de mail op gereageerd. Als ik op die mail reageer, komt daar dan ook weet een reactie op
     
  12. Nijntje01

    Nijntje01 Fanatiek lid

    2 dec 2012
    3.407
    366
    83
    Zuid-Holland
    Oh vreemd, ik kreeg daar alleen een automatisch antwoord op en verder niets. Ik ga het nog eens proberen. Bedankt voor je antwoord!
     
    Krabje vindt dit leuk.
  13. Krabje

    Krabje Fanatiek lid

    8 dec 2011
    3.401
    1.792
    113
    Succes. Ik hoop dat je snel reactie krijgt
     
    Nijntje01 vindt dit leuk.
  14. cw26

    cw26 Fanatiek lid

    6 mrt 2015
    1.008
    290
    83
    Ik breek even in. Heb je het al via de messenger geprobeerd?
    Ik kreeg daar redelijk snel bericht op. Gelijk al het boekingsnummer er in zetten, kunnen ze gelijk alles uitzoeken.
    Hoop dat dat voor je werkt!

    QUOTE="Nijntje01, post: 23446256, member: 70288"]Oh vreemd, ik kreeg daar alleen een automatisch antwoord op en verder niets. Ik ga het nog eens proberen. Bedankt voor je antwoord![/QUOTE]
     
  15. ikkie97

    ikkie97 VIP lid

    7 mei 2011
    10.079
    3.520
    113
    Net gebeld met CP, je krijgt inderdaad je geld terug als de voucher verlopen is.
    Als je nu wel boekt en het blijkt dat je toch niet kunt gaan zullen er waarschijnlijk wel weer regelingen zijn. Ze zeiden nog niet hoe en wat, maar wel dat het de afgelopen lockdowns zo was dus waarschijnlijk dan wel weer.

    Ik denk dat wij onze voucher laten verlopen. Dan krijgen we het geld in september/oktober pas terug, maar so be it. Het is zo onzeker nu.... of gewoon nog even wachten en evt. wel boeken... en dan hopen op een nieuwe voucher mocht het weer niet door kunnen gaan.
     
  16. Mamavan2SE

    Mamavan2SE Fanatiek lid

    22 okt 2018
    3.938
    1.667
    113
    Vrouw
    De paal toevallig??
     
  17. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Nee bijna haha, Terspegelt.
     

Deel Deze Pagina