Wij hadden afgelopen zomer een week bij CP in Duitsland geboekt, maar door alle omstandigheden gekozen om te annuleren en een voucher te ontvangen. Maar wat is nu wijsheid? Het oorspronkelijke plan was om dezelfde vakantie een jaar later te doen. Nu boeken lijkt wel verstandig, mochten de maatregelen tegen de zomer aardig versoepeld zijn is de verwachting dat alles snel vol zal zitten. Maar wat nou als de maatregelen het wederom niet toelaten om op vakantie naar het buitenland te gaan? Zou je dan opnieuw een voucher kunnen krijgen? Heb al even gekeken dat we voor dezelfde week op hetzelfde park nu sowieso 400-500 euro meer zullen moeten betalen... Iemand die weet hoe dit bij CP gaat en wat verstandig is?
Ja ik snap dat ik CP ook kan bellen maar ik wil graag een paar objectieve adviezen, niet een verkooppraatje van CP....
Als het goed is, mag je de voucher nu inzetten, maar boek je tegen de huidige voorwaarden. Volgens mij staat daarin dat je bij een huidige boeking alleen om mag boeken/ verzetten en geen nieuwe voucher meer krijgt.
Bij Landal is het zo dat je als je na een jaar je voucher nog niet hebt gebruikt, je hem mag inruilen voor restitutie. Persoonlijk zou ik dat doen omdat je niet weet hoe het dit jaar gaat lopen en de prijzen inderdaad alleen maar stijgen.
Ik heb van de meivakantie een voucher gekregen. Na de zomer heb ik daarmee geboekt voor de carnaval. Die heb ik nu weer omgeboekt naar de herfst.
Wij hebben nog een voucher van afgelopen maart (eerste week lockdown zouden we gaan) Wij laten hem verlopen, dan krijgen we ons geld terug.
Wij hadden voor de meivakantie vorig jaar een verblijf geboekt bij park eifel. Dat is geannuleerd door cp. Daar hebben we toen een voucher voor gekregen. Toen hebben we begin mei geboekt voor afgelopen kerst in park hochsauerland. Ook dit werd geannuleerd door cp. En nu hebben we weer een voucher gekregen. Als we nu niet weer boeken krijgen we pas in januari 2022 ons geld terug. Ik zou adviseren om pas zo laat mogelijk te boeken. Ik blijf mailen maar ze vertikken het om geld terug te betalen
Wij zouden afgelopen meivakantie naar een camping gaan in Brabant en hebben een voucher gekregen. Nu probeerde ik deze te verzilveren voor de zomervakantie, maar buiten dat alles nu veel duurder is geworden, zat vrijwel alles vol. We wilden 2 weken, dat kon al niet meer, bij een speeltuin kon ook niet meer. Nu met pijn en moeite 1 weekje kunnen boeken met een stuk bijbetalen. Over geld terug geven deden zij echt heel moeilijk.
Een vraagje, reageren ze wel op jouw mail? Ik krijg geen antwoord op mijn mail, niet op een klachten formulier en telefonisch wordt met de juiste keuze de verbinding verbroken en met een foute keuze wordt niet opgenomen. Toevallig zouden wij ook naar de Eifel gaan vorig jaar. Dit heb ik omgeboekt naar NL en kreeg voor een deel nog een voucher. En daar wacht ik dus al 7 maanden op! Voor dit jaar dus geen CenterParcs voor ons, maar Landal.
Ik heb via de site contactariane een klacht ingediend. Daar wordt dan uiteindelijk via de mail op gereageerd. Als ik op die mail reageer, komt daar dan ook weet een reactie op
Oh vreemd, ik kreeg daar alleen een automatisch antwoord op en verder niets. Ik ga het nog eens proberen. Bedankt voor je antwoord!
Ik breek even in. Heb je het al via de messenger geprobeerd? Ik kreeg daar redelijk snel bericht op. Gelijk al het boekingsnummer er in zetten, kunnen ze gelijk alles uitzoeken. Hoop dat dat voor je werkt! QUOTE="Nijntje01, post: 23446256, member: 70288"]Oh vreemd, ik kreeg daar alleen een automatisch antwoord op en verder niets. Ik ga het nog eens proberen. Bedankt voor je antwoord![/QUOTE]
Net gebeld met CP, je krijgt inderdaad je geld terug als de voucher verlopen is. Als je nu wel boekt en het blijkt dat je toch niet kunt gaan zullen er waarschijnlijk wel weer regelingen zijn. Ze zeiden nog niet hoe en wat, maar wel dat het de afgelopen lockdowns zo was dus waarschijnlijk dan wel weer. Ik denk dat wij onze voucher laten verlopen. Dan krijgen we het geld in september/oktober pas terug, maar so be it. Het is zo onzeker nu.... of gewoon nog even wachten en evt. wel boeken... en dan hopen op een nieuwe voucher mocht het weer niet door kunnen gaan.