Dani wordt 27 November 1 jaar, en wij vieren het feest pas de 28ste. Met Layla's verjaardag zijn we een keer naar de Efteling en de dierentuin geweest. Efteling is nog een optie, maar voor slecht of te koud weer zoek ik nog een optie, Dani kan nog niet lopen dus een overdekte speeltuin is nou niet echt super voor hem lijkt me. Wat is nou leuk om te gaan doen met hem?
Ik kan je geen tip geven ben der zelf ook nog over na aan het denken. Mij dochtertje wordt 3 dagen na Dani 1! Ik lees ff mee
Hey dretjuh. Lees ook even mee. Wij vieren de verjaardag van Luuk op Zondag terwijl Luuk pas op woensdag jarig is. Maar natuurlijk wil ik op de dag zelf ook iets leuks doen.
Ymke wordt vrijdag 1 jaar en gaat die dag gewoon naar het KDV. Daar haar verjaardag vieren. Mijn man moet werken en ik heb wel een vrije dag. Zaterdag- en zondagmiddag vieren we het dan thuis met familie. We hebben het gespreid zodat het niet al te druk wordt voor Ymke. Zaterdagochtend lekker bij ons op bed samen met grote broer cadeautjes uitpakken.
O,ik ga ook echt niet weg ofzo, daar heeft ze toch niets aan? Ja als je meer kinderen hebt is het voor de anderen wel leuk. Ik denk dat we niet veel visite krijgen maar dat geeft niet, s avonds ligt ze toch op bed.
Met Eva zijn we toen naar ballorig geweest, is ook leuk als ze alleen nog maar kruipen, moet je er wel achteraan kruipen . Er was daar ook een soort glijbaan met rolletjes, ging ook prima als we haar vast hielden, vond ze erg leuk! Geen idee wat we straks met Lisa gaan doen, misschien ook wel ballorig. Toen Eva 2 werd hebben we trouwens niets bijzonders gedaan, we kregen 4 dagen visite en dat was 1 groot feest voor haar.
Wij hebben uitgebreid ontbeten, heerlijke bij het zwembad gelegen met 30 graden, grote chocotaart soldaat gemaakt en 's avonds uit eten geweest! Wij waren namelijk op vakantie in Kroatie! Na de vakantie hebben we het gevierd voor familie en vrienden met een feestje van 15u-19u. Pfff... lang genoeg! Ik was kapot, hahaha! Maar een andere optie voor jullie is inderdaad misschien naar een mooi zwembad/zwemparadijs?
zwemmen vind hij ook wel leuk ja.... Doen we 2 dagen daarna ook al hahaha n keertje extra maakt niks uit natuurlijk. Maar misschien toch de Efteling