De hele fam komt in trouwkledij, de meesten hebben het wel laten vermaken een tante had er zelfs een wieg mee bekleed, en nu de jurk weer in elkaar laten zetten Die van mij is ook kleiner gemaakt, ik was zwanger toen we trouwden En de mensen die niet getrouwd zijn trekken gewoon een leuke jurk aan, echt leuk
Ja tis altijd wel leuk, vooral als we vragen of alle bruiden op de dansvloer komen, vorige maand hadden we 38 bruidjes
Hihi ja beetje uitgeschoten met de nullen Maarre ik heb dit idee ook gepikt via iemand hier van zp hoor!
Wij zijn binnenkort 2 jaar getrouwd en in oktober 8 jaar samen. Wij doen altijd wel iets,al is het samen op de bank een filmpje kijken met een glaasje champagne. Vorig jaar hebben wij dus de film met champagne gedaan en is ons zoontje bij mijn ouders gebleven. Dit jaar gaan wij (wel op een andere datum,maar wel om het te vieren) een dag shoppen in oberhausen en nachtje daar overnachten.
Ik wou dat ik elk jaar een bruidsjurkenfeest kon betalen! Supercool, maar lijkt me ook superduur toch? Wij doen meestal niks eigenlijk, maar na 8 keer wordt het ook minder bijzonder. We gaan wel dingen met de jubilea doen denk ik, met 10 weekendje weg ofzo en met 12,5 groot feest