perzik met schimmel gegeten (2 happen) kan dit kwaad?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door anne85, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anne85

anne85 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb een perzik gegeten hij zag er heerlijk uit:D maar na twee happen keek ik en helemaal blauw van de schimmel rondom de pit:S:S:S had het natuurlijk al doorgeslikt.. nu borrelende buik en buikpijn, kan dit kwaad? (misschien beeld ikhet me ook in.. iellll)

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Opzich kan het geen kwaad voor je kindje, alleen jijzelf zou er even ziek van kunnen worden. (Diarree of overgeven)

Volgende keer gewoon dubbel checken of de perzik wel geod is ;)

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Schimmel kan geen kwaad.

4. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja nu ga je dood, onvermijdelijk :D

Ik denk dat het zelfs voor jou wel mee zal vallen, van een beetje schimmel in fruit (en ook maar 2 hapjes) zal je zelf alleen in een zeldzaam geval wat krijgen. Misschien ligt het niet zo lekker op de maag of krijg je een beetje diarree, maar zelfs die kans is vrij klein bij zo'n kleine hoeveelheid.

5. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ik had het met een appel... Zat opeens schimmel bij het klokhuis en had ik per ongeluk van gegeten. Niets gebeurd verder! Ben nu 33 weken en alles gaat goed! Heb toen ook de huisartsenpost gebeld en die zei ook dat IK er ziek van kon worden, maar de beeb niet :D
    Liefs,
    ps: Smerig idee he?!?! Kreeg er ook helemaal de bibbers van! Ieewww!

6. Mon

Mon Fanatiek lid

6 jul 2011
    1.135
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nog veel lulliger: je kunt er helemaal niets meer aan veranderen, dus je er druk over maken heeft eigenlijk weinig zin (je hebt er alleen je zelf maar mee).

Misschien waren het juist wel hele verantwoorde schimmels (goed voor de darmflora...) :D.

Deel Deze Pagina