Ben al sinds een week verkouden. En sinds gisteren erge hoofdpijn ( de holtes ) en zit mijn oor helemaal dicht. Voel en hoor gewoon dat er zoveel vocht achter mijn trommelvlies zit. ( hoor telkens mijn eigen hartslag. Net of ik onder water ben ) Echt een heel vervelend gevoel. Net of die kant van mijn hoofd helemaal opgezet is en daarbij ben ik natuurlijk zo doof als een kwartel! Wat kan ik ertegen doen? Hoe kan ik zelf dat vocht laten doorbreken zeg maar? Had al ergens gelezen van dat je je neus dicht moet houden en dan blazen. Maar dat doet zo'n pijn in mijn hoofd ( Voorhoofdholtes en kaakholtes en in mijn achterhoofd achter de oren ) Dus dat werkt niet helaas. Iemand nog tips?
ik heb dat ook vaak als ik heb gedoucht gewoon op die oor gaan liggen als het goed is loopt het er een tijdje erna gewoon uit
nope heeft niet gewerkt. Heb er de hele nacht op gelegen. Het is volgens mij een oorontsteking. Alles doet ook zo zeer.
oooh neee als ik er juist op lig dan ben ik de hele dag doof!!!! na t douchen doe ik sowieso echt heel goed mn oren droogmaken en ik heb standaard en flesje speciale oor olie/druppels in huis ik doe er een paar in en de dag erna nergens geen last meer van vraag maar aan de dokter is ook voor ontstekingen