Hallo dames Wellicht zijn er onder jullie ook enkele kapsters aanwezig Ik loop al even met het idee om een permanent te laten zetten. Kan ik dat gewoon tijdens de zwangerschap doen? Of krijg ik dan een heel ander resultaat als wat ik anders zou krijgen??? Bedankt vast!
Ik zou het niet laten doen tijdens de zwangerschap. Je haar is kan volgens mij echt anders reagerentijdens de zwangerschap en er komen nare geuren vrij. Misschien is het tegenwoordig wel veranderd hoor. Bel anders even naar de kapsalon
ik zou het ook niet laten doen.. het kan goed gaan, maar er is ook een kans dat het gewoon fout gaat (permanent niet pakt) is ook geen ramp maar je bent dan wel gnoeg geld kwijt voor niks
hoi hoi, ik zou het niet doen.. een permanent kan , net als een kleuring, heel anders uitpakken als je zwanger bent. wacht minimaal tot 3 maanden na de bevalling om dit soort dingen te doen... zou zonde zijn als je een hoop geld kwijt zou zijn en je haar voor geen meter zit mocht je nog vragen hebben, pb maar
ik zou het nu ook niet doen. zou wachten tot na de bevalling en dan nog een maand of 2 minimaal. je haar kan zeker anders uitpakken. of je bent helemaal stijl of het gaat goed. toen ik in een salon werkte raden wij het af. alleen als de klant het echt wilde maar dan was het op eigen risico. dus zou het eerst even navragen bij de kapsalon bij jou in de buurt