Hallo, wat is nou echt een leuk strand voor een weekendje weg met wat gezelligheid en een boulevard bijvoorbeeld. Scheveningen en Zandvoort liever niet maar meer een wat kleiner maar wel leuk strand. Ik kom tegen bloemendaal, katwijk, egmond aan zee en zo heb je nog wel meer wat is jullie favoriete strand?
Ik hoef niet zo nodig een boulevard, maar die in Kijkduin en Hoek van Holland vind ik best gezellig. Voor mooie stranden ga ik liever naar Rockanje, Maasvlakte of evt. Brouwersdam
Ik vind de stranden hier in de buurt heerlijk. Petten gaan wij vaak heen. Misschien is Callantsoog iets voor je?
Ik vind het strand bij Cadzand-Bad heel leuk. Zitten een aantal hotels, het is niet heel grootschalig maar er is wel een boulevard met uitgaansgelegenheden, restaurants en kadowinkeltjes. Wij zijn daar in de buurt jaren op vakantie geweest en ik heb er ieder jaar enorm genoten. Strand is ook prima, schoon en zitten enkele strandtentjes.
Ik vind Egmond heel gezellig! Leuk dorpje met winkeltjes en restaurantjes. Je zit ook zo in Alkmaar als je wil winkelen.
Dan zou ik Bloemendaal niet doen. Zitten leuke strandtentjes maar geen boulevard hoewel je wel zo naar Zandvoort loopt of de bus/auto/fiets naar Haarlem pakt.
Ik woon in katwijk dus ben bevooroordeeld. Erg gezellig hier en niet al te toeristisch. Leuke winkels en lekkere eettentjes en nu sinds kort een megagrote parkeergarage onder duin als kustversteviging. Dus geen moeite met parkeren. Je loopt gelijk het strand op dus ook geen gesjouw met spullen.
Hoek van Holland en Kijkduin vind ik allebei heel gezellig. Rockanje heeft geen grote boulevard, maar wel een mooi strand, een paar leuke strandtenten en een erg leuk speelbos. Hee leuk als je iets zoekt met kinderen.
Ik vind Scheveningen heerlijk! Ben er gister nog geweest Als je een wat rustiger stuk wilt, kun je door de keizerstraat naar het strand lopen. Daar zitten nog wel 2 strandtenten, maar verder is het er lekker rustig.
Als wij een middagje/avondje willen vullen gaan wij toch naar Scheveningen, Kijkduin is ook leuk maar een stuk kleiner al. Hoek van holland vind ik heerlijk en ik ben wekelijks op het strand te vinden. Mooi strand, leuke strandtenten! Maar om hier een weekend (als vreemde door te brengen? Met mooi weer gaat dat zeker lukken! Met slechter weer is het hier wat saai... Ik weet wel een hele leuke mooie bed en breakfast voor je.