Ik heb er vandaag een dagtaak aan om zoveel mogelijk te proberen te luchten op plekken waar er schaduw op de ramen staat en gordijnen open en dicht te doen zodra de zon gedraaid is
Moet een paar boodschappen doen, ga dat s morgens doen. Vanmiddag de meiden ws in een zwembadje in de tuin.
Nou dat gaat hier echt niet als ik alles pot dicht houd is het binnen zo 10 graden warmer dan buiten. En het is inmiddels al 30 graden. Hier dus alles open en rolgordijnen dicht.
ik moet vandaag werken tot 12:00, dan fiets ik even naar de winkels, ff zon klein badje halen om m'n opgezwollen pootjes in de zetten.. En verder zal in denk ik niks doen behalve eten koken.. Ik kan absoluut niet tegen de hitte.. En met m'n lage bloeddruk word het alleen maar erger.. Dus ik zou zeggen, doe vooral heeeeel rustig aan deze week met de hitte.. Pff
Haha zijn wij gisteren geweest Konden de auto niet kwijt bij Kijkduis dus toen naar Madestein.Zitten wel veel steekvliegen dus we waren het al snel zat
Vooralsnog zit ik binnen, zoonlief slaapt. Zometeen naar cb en misschien nog een paar boodschapjes doen. Vanmiddag misschien badje in de tuin, maar als het echt te warm is, dan blijven we binnen.
Ik ga zitten balen dat het maandag is. Ik wil wat dingen ophalen in de stad, maar dat kan dus pas in de middag. Ik kijk het dus even aan. Verder een zwembad hier, maar ik denk dat we tussen de middag gewoon binnen zitten en evt. ook boven, waar het redelijk koel is. Ik zet dan de tv wel even neer (even van de ene naar de andere kamer) en dan gewoon even een soort van siësta op bed.
Ik twijfel om naar te zwembad te gaan, maar pfff zal wel hartstikke druk zijn, aan de anderee kant lekker afkoelen
Sochtends en eind van de middag mag ze in badje in de tuin. Op heetst van de dag lekker binnen een leuke kinderfilm met haar kijken/dutje doen. Huis is geheel voorzien van airco
Lekker thuis vertoeven in de schaduw en het zwembadje opzetten voor de kindjes. Ti's veel te warm om weg te gaan of veel te doen. Gelukkig is ons huis redelijk koel.