Binnen zitten.... zoveel mogelijk binnen zitten durf m'n arme ventje bijna niet naar buiten te doen haha.
Nu binnen zitten en niks doen. vanmiddag na 16.00uur ff wat boodschappen doen, eten en dan na het eten ff bij me moeder in het zwembad met de kleine meid.
Zo weinig mogelijk! Ik heb deze voormiddag gewerkt, en voor de rest doe ik niks meer. Mijn kleine meid woont zowat in het zwembadje bij m'n vader! Straks nog even wat boodschapjes halen en eten, that's it! Kan me niet echt druk maken over rommel in huis of elke dag gezond koken met dit weer.
Binnen zitten heb nijntje opgezet voor dochterlief met chips en straks lekker in een koel badje, in de tuin is het nu niet te doen
Wij bewegen vandaag zo weinig mogelijk en hebben een zwembadje in de tuin, parasol erbij en een kan koud water in de koelkast. Hoop dat deze hitte snel voorbij is, want de combi met nog steeds gebroken nachten en dus hartstikke moe, levert me gigantische koppijn op
Wij hebben het grote zwembad staan, tuin op het noorden(is nu fijn!), en zitten een watermeloen op te eten mmmmm heerlijk!
Zooooo weinig mogelijk.. gelukkig vandaag vrij dus we hangen al de hele dag op de bank.. Straks nog wel even naar appie maar verder niks..
Ik ben van 9 tot 12 naar jeugdland geweest met de kindjes en sinds we thuis zijn zitten we al binnen. Kinderen zijn niet naar buiten te krijgen, ze vinden het badwater te koud en de zon te warm. Ik moet straks nog 'n paar uurtjes werken, hopelijk daarna nog eventjes buiten zitten.
vanochtend buiten geweest oudste even in het badje maar vind ze niks. ik heb drie wassen gedraaid, de tuindeuren gezeemd, de kamer een goede beurt gegeven, daarna niet veel meer, zit n binnen dat is veel lekkerder. straks ons bed weer opmaken met het droge goed. eten koken, met de kids spelen/voeden, de was afhalen, vouwen, strijken en opruimen. dan eten en de kids in bad, hoop om 22.00uur rust. O ja wil het gras nog maaien maar ik denk dat ik daar geen tijd meer voor heb (nu te warm ook).