Wat doen vandaag met deze temperturen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anouk2005, 22 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Binnen zitten.... zoveel mogelijk binnen zitten :) durf m'n arme ventje bijna niet naar buiten te doen haha.

2. KiDoNe

KiDoNe Actief lid

30 dec 2012
    322
    0
    16
    Twente
    Nu binnen zitten en niks doen. vanmiddag na 16.00uur ff wat boodschappen doen, eten en dan na het eten ff bij me moeder in het zwembad met de kleine meid.

3. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Zo weinig mogelijk!
    Ik heb deze voormiddag gewerkt, en voor de rest doe ik niks meer. :p
    Mijn kleine meid woont zowat in het zwembadje bij m'n vader!
    Straks nog even wat boodschapjes halen en eten, that's it! Kan me niet echt druk maken over rommel in huis of elke dag gezond koken met dit weer.

4. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Binnen zitten heb nijntje opgezet voor dochterlief met chips en straks lekker in een koel badje, in de tuin is het nu niet te doen :(

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Op de bank zitten bij de airco en niet bewegen..

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wij bewegen vandaag zo weinig mogelijk en hebben een zwembadje in de tuin, parasol erbij en een kan koud water in de koelkast.
    Hoop dat deze hitte snel voorbij is, want de combi met nog steeds gebroken nachten en dus hartstikke moe, levert me gigantische koppijn op :(

7. minon

minon Niet meer actief

Binnen tegen de airco aangeplakt zitten. Verder niks

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Wij hebben het grote zwembad staan, tuin op het noorden(is nu fijn!), en zitten een watermeloen op te eten mmmmm heerlijk!

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.630
    900
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Thuis met de ventilator aan,heerlijk koel.

10. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Zooooo weinig mogelijk.. gelukkig vandaag vrij dus we hangen al de hele dag op de bank..

Straks nog wel even naar appie maar verder niks..

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben van 9 tot 12 naar jeugdland geweest met de kindjes en sinds we thuis zijn zitten we al binnen. Kinderen zijn niet naar buiten te krijgen, ze vinden het badwater te koud en de zon te warm.
    Ik moet straks nog 'n paar uurtjes werken, hopelijk daarna nog eventjes buiten zitten.

12. 2jees

2jees Niet meer actief

vanochtend buiten geweest oudste even in het badje maar vind ze niks.
    ik heb drie wassen gedraaid, de tuindeuren gezeemd, de kamer een goede beurt gegeven, daarna niet veel meer, zit n binnen dat is veel lekkerder. straks ons bed weer opmaken met het droge goed. eten koken, met de kids spelen/voeden, de was afhalen, vouwen, strijken en opruimen. dan eten en de kids in bad, hoop om 22.00uur rust.

O ja wil het gras nog maaien maar ik denk dat ik daar geen tijd meer voor heb (nu te warm ook).

Deel Deze Pagina