Hoi allemaal! Ik heb vanmorgen voor het eerst iets besteld bij H&M online. Nu vraag ik me af hoe snel ze leveren... Niet dat het haast heeft... maar ik heb gewoon zo'n uber stoer shirtje besteld voor onze kleine man Groetjes Cyntje78
Bij mij duurt het altijd wel even, maar vaak is er dan weer iets niet op voorraad en ik wil altijd alles samen in 1 pakket hebben geleverd. Vorige x duurde het hier 2 weken.
Dat kun je zien in de bevestiging die je hebt ontvangen. (als je online hebt besteld) Het duurt vaak langer dan 3 dagen hoor,wij hebben een paar weken geleden iets besteld en dat komt pas halverwege Maart binnen.
Nou dit is toevallig, wilde hierover net een topic openen! Ik heb namelijk een bestelling gedaan, en via TNT kun je deze volgen. Deze staat al sinds 22/2 aangemeld bij TNT, wanneer kan ik dit pakketje verwachten. Bestel wel vaker en normaal is het dan snel binnen....
leveringen zijn de laatste tijd bud hier! al 2 weken geven ze aan in de week van de 21 feb te leveren. vorige week stond er in t track en trace voorgemeld. en dan kan het zo nog een week tot 10 dagen duren voor t hier is.. en dan zeggen ze .. ja het is druk hier op het moment... (voorheen was het vaak wel binnen een week)
Ik blijf het toch raar vinden dat de H&M daarin zo achterloopt kwa service. Het is een wereldberoemde winkel, maar de levering vd webshop is soms echt drama. Dan denk ik.. Als Wehkamp/Neckermann etc het kunnen, waarom de H&M dan niet? (Maargoed, misschien ben ik een zeur want ik wil ook dat de IKEA een webshop krijgt hihihi!)
Hier heeft het een week geduurd. Nu wacht ik ook al bijna een week op een bestelling van Neckermann. Daarin stond dat het direct leverbaar was. Op de website, eigen pagina, staat wel dat het verzonden is... dus ik wacht nog even af en anders moet ik maar even bellen.
Ik zorg altijd dat ik iets bestel wat meteen leverbaar is. Ik wil niet te lang wachten en als ik dan een maand moet wachten omdat ze het niet hebben dan verwijder ik dat. Heb eigenlijk nog nooit langer hoeven wachten dan 3 dagen.
Jup hier was ook alles op voorraad. werd sowieso op leveren na 2 weken gezet... terwijl alles op voorraad was. en 1 ding bleek later toch niet op voorraad komt nu in april (maar die laat ik dan later leveren) en dan ook nog eens al een week op voorgemeld... dus t zegt niks