Bekijk bijlage 418443 Het is ondertussen erger geworden. Ze is niet ziek, maar lijkt wel wat jeuk te hebben.
Ik lees mee. Want dit lijkt verdacht veel op wat mijn jongste ook heeft. Inclusief jeuk. Wat wel lijkt te helpen tegen de jeuk is talkpoeder met menthol
Bedankt voor jullie reacties! Ze was net vanaf vrijdag weer beter, hopelijk wordt ze er dus niet ziek van. Bedankt voor de tip over de talkpoeder. Ik haal het zo gelijk even.
Geen talkpoeder gebruiken! Gewoon calendulan opsmeren als ze jeuk heeft. Als er meer blaasjes komen, zijn het zeker waterpokken.
t lijkt op waterpokken... maar heeft ze ze ook op haar hand en voetzolen? Mijn dochters en mijn neefje hebben alle drie mond hand en voetziekte (niet te verwarren met mkz!!!) gaat ontzettend rond...
Nee dat heeft ze niet. Maar bedankt voor het meedenken. Ik zal het extra in de gaten houden. Hebben je dochters en neefje er veel last van?
Havermoutvlokken werkt super! Als je een bad hebt die vlokken in een washandje doen en laten weken in bad...
lijkt op waterpokken inderdaad CidsClin helpt super werkt verkoelend helemaal als je t in de koelkast zet beterschap!