ik dacht misschien handig zon topic kunnen mensen hun ergenissen kwijt over dingen die fout gaat op mp of achteraf teleurstellende dingen hebben gekocht. laat ik dan maar beginnen gister heeft mijn man een little people boerderij opgehaald die ik via mp had gekocht in de advertentie stond dat alles er netjes uitzag er poppetjes en diertjes bij zaten en alles goed werkte dat mijn man het kwam ophalen had ze alles al in een vuilniszak gedaan en dichtgeknoopt mijn man heeft het geld overhandigt en de zak meegenomen de kindjes zeiden nog die boerderij is van mij geweest dus manlief dacht zit wel goed. thuis ik zak open gemaakt alles wat er in moest zitten zat erin naja bijna alles ik miste de poppetjes (stonden niet op de foto maar wel in de tekst) maargoed helaas werkt de boerderij niet naar behoren het geluid hapert de heletijd in het begin deed hij het 2 keer en daarna was het klaar ik er nieuwe bat in gedaan nog niet beter argghhh balen.. gelukkig zat er ook nog een paardenstal bij die doet het wel naar behoren dus heb niet helemaal voor niets betaald maar vind het wel jammer beetje misleidend snap oook niet dat mensen dat kunnen verkopen zonder het te zeggen.. heb hem nu maar weer op mp gezet en er eerlijk bij gezet dat het geluid hapert dus wie interesse heeft 5 euro nou wie volgt
zo had ik dat met een buggy die volgens die mensen nieuw moest zijn en vriendlief opgehaald zag er goed uit hou zou super lekker rijden geen problemen . kom ik thuis volgende dag mee willen rijden en blijven de wielen steken en reed echt afschuwelijk.
waar ik me aan erger is dat er mensen mailen dat ze b.v intresse hebben in de wandelwagen die ik er op heb staan zeggen ze dat ze graag willen komen kijken, en dat ze zeker komen b.v 11uur zie je om 14.00 nog niemand,stuur je een mailtje hoor je gewoon niks meer van die peroon
ja dat zijn ook hele vervelende dingen.. of iets kopen en nooit meer wat laten horen ja.. ik denk dan weer je zal maar de verkeerde treffen die heel boos wordt en voor je deur staat... daarom alleen al zou iets wat niet oke is niet verkopen of het niet melde...
Ff jullie mening nodig, ik heb een buggy drager op mp staan, merkloos. Nu kreeg ik net een mailtje of ik hem gratis wou weg geven aan een alleen staande moeder die maar 50euro in de week heeft en in de schuldsanering zit, er staat in de mail ook dat ze zich schaamt dat ze het vraagt en een aantal keer sorry mocht ik het verveld vinden dat ze heeft gemaild. Normaal had ik hem zo weg gegeven maar wij hebben net een woning gekocht waar veel aan moet gebeuren, we leven super zuinig op het moment. Wat zouden jullie doen? Ik vraag me altijd af of het wel waar is.
weet je wat het is anice der zijn genoeg mensen die dat liegen he ik kan je ook mailen bij wijze van en dat melden terwijl ik wel iets meer heb tja ik vraag me vaak af of mensen de waarheid spreken. je weet het nooit .mocht ze liegen is zij blij met iets gratis maar mocht ze niet liegen tja dan zou ik gewoon zeggen 5 euro dan is die voor jou er is altijd wel ergens waar je 5 euro vandaan kan halen nee ik zou het niet doen zeker als je het geld ook zelf goed kan gebruiken
Nee ik zou het niet doen. Ik vertrouw dit soort dingen niet. Heel sneu voor de mensen die het echt nodig zijn trouwens. als je het geld zelf nodig hebt zou ik het helemaal niet doen. Ik geef regelmatig dingen gratis weg, die wilde ik al gratis wegdoen. Er zijn ook dingen waar ik gewoon geld voor wil hebben omdat ze ons ook genoeg geld hebben gekost. TS heel irritant ne ik snap niet hoe mensen dat zo kunnen verkopen. Als wij iets ophalen checken we het even. Volgende keer misschien handige tip voor je man (denk als jij het opgehaald had dat je het wle bekeken had of niet? Ik moest mijn man er nl ook even op wijzen haha!! Mijn ergenissen - een bod doen en als ik die dan accepteer niks laten horen. - zo 'n laag bod dat iedereen wel kan bedenken dat iets nooit voor zo'n prijs weg kan (hebben een handgemaakte grenen kast te koop. Bij een echte grenen winkel is die gemaakt) en iemand bood 10 euro - Afspreken langs te komen. En dan niet even bellen dat ze later komen. (heb ik het niet over een kwartier te laat). Of helemaal niet komen en dat ook niet laten weten. -Zeggen dat ze iets willen kopen. Bankgegevens enzo doorgegeven en dan toch van de koop af zien. Maar gelukkig gaat het meerendeel wel goed en vind ik het nog steeds een uitkomst.
Hi anica, herkenbaar. Zo hadden wij een keer ern pc scherm over en kregen via mp een reactie of ze em voor niets mocht, want ze had schulden en alles was zo duur bla bla, dus denk och laat n keer aardig doen. Prima, vervolgens of we t konden brengen want ze had alleen een fiets. Ok t was in t zelfde dorp, nog maar eens aardig doen. Manlief in de auto richting t adres. Of ie m ff binnen kon zetten. Tuurlijk. In de huiskamer, mijn man heeft zn ogen uitgekeken. Zo slecht hadden zr t jiet, stond n grote plasma, zo groot hebben wij m nieteens. Een spelcomputer. Noem maar, allemaal dingen die ik eigenlijk niet verwachtte. Daar denk ik volgende keer dus nog wel een keer over.
Ohja, nu heb ik een kei schattig kleding meubel op mp, omdat hij net te groot is. En dan bieden ze bijv. 1euro erboven, kom op. Op kleinde dingen zeg ik ok. Maar om nu met een euro over te bieden vind ik zo kinderachtig.
Oh ja heel herkenbaar dat had ik laatst met een kast. Ik had een redelijk bedrag geboden en er was elke keer iemand die 50 cent boven mij ging bieden.. Ik was er toen snel klaar mee
Bedankt voor jullie meningen ik heb haar idd een mail gestuurd dat ik het niet doe. En idd dat met 1/2 euro over bieden, ik heb het gehad met onze BMW, die biedingen verwijder ik ook!
Oh hier ook van de week. Ik heb mijn voorzitje + windscherm op mp staan. Bieden vanaf 35 euro. Het heeft in totaal 100euro gekost (bobike), is amper gebruikt en zit geen krasje op. Niet zo'n slechte prijs dan lijkt me. Krijg ik een mail binnen: bied je 22,50 euro. Waar is de tijd gebleven dat de mensheid nog kon lezen :x
Ik ben aan t zoeken naar een borduurmachine. Nu ben ik beginner, dus dacht laat ik eerst maar ns kijken voor n niet te duur ding, kan ik me er geen buil aan vallen. 1e: bod geplaatst, werd overboden en heb vandaag nog een bod gedaan... verder nog geen reactie van de verkoper. 2e machine: bod geplaatst, niets teruggehoord. Maar advertentie is gisteren/vandaag verwijderd. 3e machine: vraagprijs geboden, nu zie ik staan dat de machine is gereserveerd (aantal uren na mijn bod) maar verder geen reactie van de aanbiedende partij nav mijn bieding....
Hadden jullie niet terug kunnen gaan met de boerderij? Ik zou me echt genaaid voelen. Gewoon terug gaan en geld terug eisen.
ja hou op schei uit iemand op MP heeft iets te koop staan (bouncer) vraagt een bepaald bedrag ik heb haar nu al 3 x gemaild dat ik m per direct wel voor de gevraagde prijs op wil halen nou jente krente, ze reageert helemaal nergens op! Ja sjee he! zet dan geen advertentie!! :x
Vreselijk irritant is dat! Als iemand dat doet bij een van mijn advertenties dan gaat het product in kwestie dus mooi naar de serieuze bieder hoor...
Ja ik heb haar wel een mail gestuurd niets terug op gehad natuurlijk die kijkt wel uit! Heb er een melding van gemaakt bij mp en haar dat ook verteld in de mail. Moet ze maar de dingen beloven die ze opschrijft. Gelukkig was de paardenstal wel goed en hebben we daar nog wat aan.. En Turlijk zou Jay er wel mee kunnen spelen maar ik wil gewoon graag dat hij de goede geluidjes maakt.. Zal wel aan mij liggen hoor hihihi
Ja ook dat is zo herkenbaar. Sommige mensen checken 1 keer in de 2 dagen hun mail.. Ik heb zoiets van als je iets op mp zet check je toch iets vaker je mail???
Ik heb mijn bod weg gehaald en meestal kun je invullen wat de reden is en daar neer gezet dat ik haar veel succes wens met de 50cent bieder dat ik geen zin heb in dat soort onzinbiedingen