Wat doen we vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier samen ontbeten daarna de hond uitgelaten, toen na de winkel geweest en daarna heeft Naomi lekker in de tuin gespeelt en ik ff wat in huis gedaan. Nu slaapt ze als ze wakker is fietsen we even na de action en daarna gaan we ff knutstelen voor opa zn verjaardag morgen en daarna nog even heerlijk de tuin in.
    Mag van mij het hele jaar van dit weer zijn ( met een graad of 10 meer haha)

2. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

21 okt 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Vanmorgen gedoucht, toen aan de koffie. Even op zp zitten lezen, alvast eten gekookt voor vanavond (heb late dienst en mannetje is laat thuis). Een broodje gegeten en straks op weg naar mijn werk. Vanavond om een uur of 12 weer thuis.

3. tulip

tulip Niet meer actief

vanochtend naar de zandspeeltuin met kinderboerderij geweest en nu ligt meisje lekker te slapen. Vanmiddag even een stukje fietsen, (boodschapjes doen en bij de paarden kijken) en dan nog verder in de tuin spelen.

4. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Uitgeslapen op mijn vrije dag, gtst gekeken.
    Gedoucht gegeten en dergelijke. Ga zo cake bakken. Dan nog even stofzuigen en eten koken, afwassen en dan helemaal niets. Tussendoor op t balkon in de zon zitten. :D

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Werken tot 17 uur in een huisartsenpraktijk.
    Met de deur heerlijk open zodat ik toch een beetje kan genieten van het heeeeerlijke zonnetje dat schijnt.

Straks lekker aanschuiven aan tafel, klarinet-man lekker gekookt.

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    vanochtend bij een collega op bezoek geweest.
    Mn ventje viel op de terug weg in de auto in slaap, en nu wil hij niet meer slapen.
    Vanmiddag gaan we naar de speeltuin met zn vriendje en zijn moeder.

7. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    zoonlief gaat zo ff slapen, dan ga ik ff snel met de zuiger door het huis en in het zonnetje wat lezen.
    Tegen half 3 met zoonlief ff naar de huisarts en daarna doorfietsen richting visite (bij een iemand die ik jaren geleden begeleid heb en die nu kennis gaat maken met onze zoon...heb er zin an, heb hem al zo lang niet gezien)Vanavond vanaf de kant foto's maken van pa en z'n trots in het water

8. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

IK heb tot vanmorgen 9.00 gewerkt ( gisteren om 15.00 begonnen en slaapdienst gedraaid)..

* rondje van 5 km hardgelopen
    * Esmee van de psz gehaald.
    * visite bij schoonouders
    * beneden verdieping gezogen/gestoft en gedweild, was gevouwen.
    * broodje gegeten met Esmee
    * Esmee ligt nu op bed kan ik even relaxen.
    * Vanmiddag boodschappen halen en met Esmee pizza maken.
    * Daarna lekker in huis aanrommelen.

Deel Deze Pagina