Wat doen we vandaag?

Discussie in 'De lounge' gestart door taliaa, 7 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.874
    5.111
    113
    Vanochtend vroeg boodschappen gedaan en nu al even aan het varen. Eind van de middag komen vrienden borrelen en eten. Dan zijn de kinderen vast te vinden in het zwembadje in de tuin.

Bioscoop is zeker een aanrader met dit weer!

2. Winter30

Winter30 Niet meer actief

Straks zoon ophalen van zijn schooltje, dan door naar de winkels (hopelijk met airco) om wat te halen voor zijn afscheidstraktatie en dan thuis spelletjes doen, beetje huishouden, eten maken, uitpuffen, lauw/koude douche en naar bed.
    Niks bijzonders.
    Met alle ramen/deuren en gordijnen dicht en ventilator aan is het prima te doen.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nou dit, lekker genieten van het weer. Kinderen spelen buiten in het zwembad, ik zit onder een schaduwdoek wat te eten. Zo komen we onze dagen prima door.

tuc vindt dit leuk.
  4. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Probeer mijn dochter te vernemen. Ze is een hut aan het bouwen in de kamer. Verder een ik regelmatig naar boven om zoontje te voeden. Hij heeft al sinds vrijdag buikgriep.
    Tussendoor was vouwen en badkamer schoonmaken. Vanavond als het nog lukt verf afkrabben.
    Als het een beetje meezit kan ik volgende week eindelijk verfen.

5. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik ga lekker mijn huis soppen! Ja het is warm, al weken, maar het blijft zo. Mijn huis maakt niet zichzelf schoon en alles is Inmiddels achterstallig.
    En 's avonds kan ik nooit, dan werk ik.

6. mamaloe250

mamaloe250 Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.149
    722
    113
    Ik heb vanmorgen een boswandeling gemaakt, lekker koel. En daarna koffie met appeltaart gegeten met mijn man in de stad en nu even fotoalbum afmaken denk ik. Haha ik ben denk ik een van de weinige die nog volop geniet van de warmte! Doe dit maar elke zomer hoor

Nimue vindt dit leuk.
  7. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.151
    113
    Home
    Vanmorgen bij opa en oma op bezoek geweest
    Nu niks
    Jongste speelt met dr theeservies
    Oudste speelt met de lego
    Straks weer in het badje en ik begin vroeg met koken

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.646
    5.683
    113
    Ik snap de tip van de Ikea maar men daar wil je toch niet voor je lol heen? Ik ga alleen als het noodzakelijk is en echt moet :O

Zwembad bij ons valt reuze mee, veel mensen zijn op vakantie.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant

Nou...lichamelijk haak ik af vanaf 25 graden.
    Dan zwel ik op, zweet enorm (echt niet een beetje ofzo), en daarna word ik 9vd10 keer ziek, tenzij ik heeeeel heeeeeeeel rustig aan doe.
    Dus.. voor mij is dit overleven.

Wij komen net terug van vakantie, heel het huis staat vol, maar kan dus niks. En t is 10 graden warmer dan op vakantie.

Maar.. ik wil wél een vakantiedagje hebben. Dus op zoek naar leuke dingen:)
    Mijn kinderen trekken 38 graden (yep die tikken we aan nu) ook niet bijzonder goed.

Maar... Ik heb al ijskoffie gemaakt en net een heeeele kan aardbeienmilkshake (met slagroomijs:)) en daar zitten we nu aan.
    Straks weer even iets zoeken om te doen.
    Bedankt voor de tips! En hou vol, haha:)

10. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik had het vrijdag gewoon koud in de bioscoop, dus ik zeg: "doen"

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij zijn vanochtend al even de stad in geweest. Om 12 uur thuis. Dan later vanmiddag in het zwembad achter in de tuin.

Nu zijn de kinderen binnen aan het knutselen ...slijm maken. En daarmee vermaken ze zich heel goed.

Ik zit op de pc...doe af en toe 15 minuten wat in huis ( was, wc, badkamer) maar niet langer dan 15 minuten achter elkaar.

12. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Vanmorgen het huis af laten koelen.

Nu op de bank met een ventilator, Netflix aan, ice tea in de buurt en brownie.
    Zoontje is bij mn moeder. Dus dagje voor mij en kleine babysmurf :)

13. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Afwisselend in de tuin werken en binnen ijsjes eten.

14. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Ik mocht van m'n vriend lekker uitslapen, hij en dochter gingen beneden spelen en tv kijken. Ik ben gaan douchen en zij zijn nog even in het zwembad gesprongen. Lekker met z'n drietjes geluncht en haar toen naar het kdv gebracht. Oma gaat haar ophalen en daar blijft ze een nachtje logeren. Vriend en ik gaan vanavond lekker uit eten en naar de film. Nu helemaal niks met de ventilator erbij :D

15. Indire

Indire Actief lid

28 apr 2018
    338
    488
    63
    'Nog 1 dagje, nog 1 dagje, nog 1 dagje..' x 1000 in m'n hoofd.

Bloempje01 vindt dit leuk.
  16. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    Wij zijn vroeg naar het buitenzwembad gegaan nu lekker in de koele woonkamer een filmpje kijken

17. Manana

Manana Fanatiek lid

3 mei 2017
    2.477
    1.420
    113
    Vrouw
    Vanmorgen vroeg huis goed af laten koelen. Nu is het binnen 26,5 graden en buiten 38.
    Verder is de planning voor de ventilator zitten/liggen niksen en veel watermeloen eten.

Dl vermaakt zich prima met tv/tablet en haar speelgoed.

18. tuc

tuc Niet meer actief

Ik ook hoor. Dit hoort bij zomer. Regenen mag het weer in de herfst;)

19. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Wij zijn naar een buiten zwembad geweest.. In de schaduw met zo nu en dan even een duikje in het zwembad prima te doen :D

20. Taco

Taco Actief lid

11 dec 2012
    433
    35
    28
    Vanmorgen hebben ze flink gebouwd met de lego. Daarna naar de bios en kapper geweest, heerlijk die airco. Net na het eten even een duik in het zwembad en nu weer spelen met de lego wat ze hebben gebouwd.

Deel Deze Pagina