Sinds stoppen met de pil, sterkere geur afscheiding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lotje1986, 6 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Hallo dames,
    Vraagje... Vorige week moest ik eigenlijk weer met de pil beginnen. Maar door een kinderwens gestopt...
    Nu vind ik mijn afscheiding erg sterk ruiken.
    In het verleden heb ik wel eens een schimmeltje gehad.
    En afgelopen winter zelfs een keer bacteriele vaginose...
    Toen rook ik de geur door mijn broek heen (bijwijze van een keer beetje wijdbeens zitten dan rook ik het al echt heel erg).
    Heb ik toen een kuurtje voor gehad en was toen over.
    Nu ruikt mijn afscheiding ook een beetje sterker dan toe ik aan de pil was.
    Is dit normaal, of zal het weer die vaginose zijn die opspeelt...
    Ik hoop het niet, want het is zo'n naar iets...
    Heb verder de klachten van vaginose ook niet, alleen de geur die nu iets sterker wordt...

Graag jullie ervaringen na het stoppen met de pil mbt de afscheiding en geur...

Sorry voor de ranzige details... Maar ja gelukkig zijn wij allemaal vrouw :D

Graag hoor ik van jullie!

2. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Zit net te denken, kan het ook komen omdat wij de laatste dagen zoveel sex hebben...
    Combinatie sperma en afscheiding... Misschien maakt dat ook dat het zo vies ruikt?

3. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Sinds het stoppen met de pil ruikt het bij mij ook wat sterker!

Maar volgens mij heb ik nu een blaasontsteking of een schimmelinfectie opgelopen.
    Je kunt altijd even de huisartsassistente opbellen om te vragen of dat normaal is?

4. Barbera

Barbera Actief lid

9 jul 2012
    175
    0
    0
    Ik heb precies hetzelfde! Nooit last van gehad, sinds een maand gestopt met de pil. Het was bij mij een paar dagen, vandaag weer niet... Vaag!?:(:(

5. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Dat gedoe ook altijd met schimmelinfecties... Ik had het laatst in mijn vakantie... Gelukkig omdat ik het al vaker heb gehad kreeg ik een pilletje dat ik oraal mocht nemen... Was 't zo weg...
    Neem jij ook maar gauw ff contact met ha op... Tis zo vervelend... Kan ook heel erg hardnekkig zijn he ...

6. Lotje1986

Lotje1986 Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.633
    0
    0
    Als je verder geen last er van hebt... En het niet jeukt en zo.. Zal 't er wel bij horen toch...

Toen ik die vaginose had... Kon je echt niet om de lucht heen... Bah!!! Gelukkig had de dokter gelijk door wat er aan de hand was!!!

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Daar word je inderdaad krankjorum van!
    Ik ga morgen maar weer een potje vullen haha.

Deel Deze Pagina