Dit bedoel ik eigenlijk ook(. waar ik me gewoon aan erger is als of sommige vrouwen doen dat het zwanger kunnen worden of kinderen krijgen iets is als of je een kind even maakt, en even krijgt.. als of het niks is.. even naar de supermarkt!?) ..en ik heb het miss verkeerd neergezet..mijn excuses hiervoor..wil ook geen rot opmerkingen plaatsen... en charity2010 jij hebt er bewust voor gekozen en je doet het dan ook super goed zoals ik je verhaal lees en de zijn ook vast veel moeders op jonge leeftijd die het cker heel goed doen...mensen zijn ook niet perfect...maar ik bedoel ook de meiden die er idd laconiek over doen of die niet doen wij jij beschrijft voor zich zelf en ongeboren kindje zorgt...ik heb mega respect voor meiden die er dan wel goed voor zorgen of wat dan ook...in mijn verhaal bedoel ik ook cker niet de meiden die het goed doen...maar die een kind nemen omdat ze bang is dat haar vriendje haar verlaat...die ken ik namelijk ook en die bedoel ik eigenlijk...en dan vind ik het erg naar voor de vrouwen die helaas geen kindjes kunnen krijgen of als ze zwanger zijn eindelijk dat het dan mis gaat...dat bedoel ik...miss zet ik het wel heel bot neer maar dat is dan zeker niet mijn bedoeling geweest...ik ken ook zat meiden die net als jij voor hun 19e moeder zijn geworden..en die een super mooi lief kleintje hebben en die er ook heel goed voor zijn...maar helaas geldt dat niet bij iedereen zo....mijn oprecht excuses als ik het verkeerd er neer heb gezet...
Ja klopt het zwanger worden brengt al het nodige wachten met zich mee, dan ben je zwanger en denk je; ik moet ook nog bevallen. Maar je krijgt er wel iets geweldigs voor terug