ik weet dat in je zwangerschap je veel afscheiding kan hebben.. maar ik vroeg me af of een lange dikke wit/gelige sliert slijm ook bij jullie bekend is ? heb zelf eerder wel slijmerige afscheiding gehad , maar nu was t echt veel
Ja, hier erg veel last van afscheiding en hoe verder ik kom hoe erger het wordt. Soms voelt het net aan alsof ik in mijn broek geplast heb, zoveel komt er soms in 1x uit.
Hier ook heel veel last van bah het hoofd erbij denk en lijkt wel of ik steeds meer ga verliezen hoe verder ik kom in de zwangerschap.
ook bij mij is dat het geval ! kan maandverbandjes gebruiken maar na enige tijd begon dat enorm te irriteren/jeuken, nu mag ik mezelf 3x per dag verschonen. heeeeeel vervelend
Ja hier ook inderdaad! Iedere keer "hangt" het aan mijn toiletpapiertje. was ook al blij te horen dat dat bij meerdere voor komt.
jaa gelukkig is t bij iedereen haha maar t blijft verveled pff en zo heb ik t niet en zo ineens dikke klodders en slierten jakkie
Ik heb er juist veel minder last van nu. Maar ben pas 5 weken dus weet niet of dat gek is?? Misschien komt het nog!?!
jep hier ook.. nu valt het enigsinds nog mee maar bij jinte moest ik ook echt inlegkruisjes gebruiken
Bij mijn dochter had ik het niet, nu wel. Erg vervelend inderdaad, kan constand onderbroeken wassen. En ik vind het ook een beetje smerig, vooral als ik net uit bad kom.
Hier ook veel last van....gatverdegatver!!!! Inlegkruisjes zijn niet goed, maar moet toch wat!!! En vaker per dag slipje verschonen.... Blij te lezen dat meerdere dames dit hebben .
Heb ik ook heel erg last van. Ik gebruik de hele dag inlegkruisjes. Die worden afgeraden, maar ik doe echt niet zonder. Dit zwangerschapskwaaltje vind ik echt de verschrikkelijkste. Bah!
Yep, in de kleuren: kleurloos wit en geel. In de samenstelling: slijmerig, dik, water. Loop sinds week of 28 met maandverbanden in. Hiervoor verschoonde ik mezelf gewoon 3 a 4 keer op een dag. Omdat ik dacht dat t door t maandverband erger zou worden. Maar omdat ik niet meer kon bukken, en dus minder kon wassen, toch maandverband in huis gehaald.
Ik wijk ook bijna in alles af volgens mij haha. Hier juist helemaal geen afscheiding, niks noppes nada (even afkloppen).
Ik heb het ook erg! Maar ik moet zeggen dat ik voordat ik zwanger was ook inlegkruisjes gebruikte. Voel me dan frisser en verlies altijd wel wat afscheiding. Nu is het idd echt veel! Ik voel het soms ook lopen! Bij mij is het aan het eind van de dag ook een beetje gekleurd. Waarschijnlijk heb ik een makkelijk bloedende baarmoedermond die aan het eind van de dag geIrriteerd is en daardoor komt er een minidrupje bloed vanaf. Ik zit dus dagelijks aan de i.k. en verwissel het ook op een dag!
Nou lekker dan...gaat alleen maar erger worden dus ?! pff.... ben allergisch voor alle inlegkruisjes en dat soort ongein... wat kan ik hier nou mee? Ik kan toch moeilijk 5 slipjes mee naar werk nemen?