19 dec. 2007 heb ik een curretage ondergaan, en na 10 weken was ik nog niet ongesteld. Toen heeft de gyn eindelijk actie ondernomen, en hij schreef me 1 pilstrip voor. Die heb ik nu klaar, de laatste pil heb ik afgelopen zondagavond geslikt. Eén dezer dagen moet ik dus ongesteld worden, hoop ik tenminste! Wie heeft er hier nog meer ervaring mee? Hopelijk alleen positieve verhalen, ik ben namelijk zo bang dat ik nog niet ongesteld ga worden.
Na de bevalling kwam mijn ongi ook niet en na een paar maanden heeft de dokter mij ook de pil voorgeschreven om het op te wekken,dit is dan ook gelukt. Succ6
Hoi Jusi, Ik heb die pillen ook een keer gehad, toen ik maar niet ongesteld werd. En een paar dagen na de laatste pil, werd in ongesteld en hoe! Ik hoop dat ze voor jou ook doen wat de bedoeling is. Groetjes, Elvira
Ik bedoelde pillen om een bloeding (mensturatie) op te wekken. Ik heb die pillen ooit gehad, en ben nou toch zo de naam kwijt. Dus ik begreep hem verkeerd. Ben je inmiddels al ongesteld geworden? Liefs, Elvira
Jusi, ik heb vandaag een recept voor vijf tabletten orgametril gekregen, die gebruikt worden om een ongesteldheid op te wekken. Ik hoop in ieder geval dat jouw pillen zijn werk inmiddels gedaan hebben en je weer verder kan .
Ik wil hier niemand ontmoedigen, maar ik ben dus niet ongesteld geworden. Vandaag moest ik weer naar de gyn, en hij denkt nu dat ik een soort van verstopping aan mijn baarmoeder heb. Omdat ik wel telkens buikpijn heb, en niet ongesteld word, denkt ie dat er met mijn cyclus niks mis is. (Ik heb telkens rond de 4 á 5 weken ongesteldheidsbuikpijn.) Deze aandoening komt soms voor na een curretage, en die pech heb ik dus weer. Dus binnenkort mag ik weer geopereerd worden, hij maakt dan mijn baarmoeder weer open, en dan krijg ik tijdelijk een spiraaltje. Als ik dan ongesteld geworden ben, mag het spiraaltje er weer uit, en mogen we voor een nieuwe zwangerschap gaan.
ik heb die pil ook gehad en die pil stirp was leeg en idd ben tussen de 5 en 7 dagen erna ongesteld geworden dus wees niet bang het komt echt wel sterkte
Bengeltje, volgens mij heb jij niet goed gelezen, ik moet nu namelijk geopereerd worden... Maar allemaal bedankt voor jullie reacties.
Jusi, Hoe is het nu met je? Heb je al een datum te horen gekregen voor de operatie? Ik hoop voor jullie dat die operatie snel ingepland wordt of wellicht heb je hem al gehad. Het is al erg genoeg en dan nog eens steeds maar weer moeten wachten is helemaal frustrerend. Zelf zit ik in de angst dat ik wellicht hetzelfde moet ondergaan. Ik heb inmiddels vijf dagen orgametril geslikt (laatste op zondag) maar er is nog niks gebeurd en ik heb er geen goed gevoel over . Vandaag weer naar het ziekenhuis gebeld maar die zeiden dat ik echt tot vrijdag moest wachten. Als ik dan nog geen ontrekkingsbloeding heb gehad moet ik weer bellen... Ik ben op internet op zoek gegaan naar informatie over wat dat betekent verstopping/verkleving van de baarmoeder en heb daarbij onderstaande link gevonden. Mocht je ook nog op zoek zijn naar meer informatie dan kan je het verhaal dat in deze link staat eens lezen. Het is geschreven door iemand bij wie het syndroom van ashermann was geconstateerd en volgens mij lijkt dat op wat jij nu meemaakt en waar ik bang voor ben. Ik vond het heel duidelijk en veel informatie geven, maar moet je wel waarschuwen dat het wel een heftig verhaal is, vrolijk wordt je er niet van... http://www.freya.nl/web_medisch/ashermancompleet.php Nogmaals heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed komt met jullie. groetjes, Pooltje