Een korte introductie. Toen ik het HBO deed en ik stage had gelopen kon ik dus blijven werken, waardoor ik mijn studie het laatste jaar in deeltijd heb afgemaakt. Ik ben daar toen nog 5 jaar blijven plakken. Ik solliciteerde 3 jaar terug naar een soortgelijke functie bij mij in de buurt, scheelde mij 2 uur reizen per dag. Ik had een eerste gesprek en werd uitgenodigd voor een tweede gesprek. Maar de teamleider was zo enthousiast dat ik dus bij de tweede gesprek al was aangenomen! En die blikken van de andere 'leden' van de sollicitatiecommissie: . Afijn, dat was een heel fijn en informeel gesprek. Nu is het zo dat door bezuinigingen ik geen vaste aanstelling kan krijgen. Dus sinds vorige maand druk op zoek. Heb bij 1 zorginstelling gesprek gehad en die hadden echt interesse maar omdat het onder de zelfde overkoepelende organisatie valt waar ik nu zit werd dit dus niets. (contract technisch) Vorige week bij een andere instelling gesprek gehad en werd vanmorgen gebeld dat ik uitgenodigd ben voor een tweede gesprek. Ik had dit helemaal niet zien aankomen en ben dan ook vergeten te vragen wat ik kan verwachten. Dus misschien willen jullie je ervaringen met mij delen?? Heel verhaal voor zo'n korte vraag!
Bij mij is dat altijd een arbeidsvoorwaarden gesprek geweest maar dat is zeker niet overal zo. Afwachten dus denk ik...
Bij mij was dat een gesprek met de directie.. Al moet ik zeggen dat het een behoorlijk informeel gesprek was Salarisindicatiegesprek was het derde gesprek. Succes!
vaak is het al een arbeidsvoorwaarden gesprek, maar dit kan ook een gesprek zijn met andere mensen binnen de organisatie, denk aan teamleden e.d. om te kijken of daar ook een klik mee is. succes!
Ik ben heel benieuwd inderdaad! Niet mijn droombaan, maar deze tijd is een baan een baan, ben al heel blij met mijn resultaat tot nu toe mbt mijn sollicitaties afgelopen maand.
De ene keer salarisindicatie, de andere keer een strengere selectieronde. Kan er geen pijl op trekken. Hangt ook af van de grootte van het bedrijf denk ik.
Zit ook iemand van de directie bij inderdaad. Vorige keer was er een medewerker van de afdeling, een ander waar je ook mee te maken krijgt en een teamleider. Nu dus teamleider en directie.