7 12 13 10 7 8 5 6 6 2 9 9 Om de zoveel minuten een harde buik, onderin doet ook wel pijn. Kindje is al paar week ingedaald. Is dit begin van de bevalling of voorweeen? Morgenavond na vk, of moet ik nu al bellen?
Inderdaad een douche nemen,ze zijn iniedergeval niet regelmatig en als het echte weeën zijn dan merk je dat echt wel. Had zelf ook vroeg last van regelmatige harde buiken...succes!! Ps: vertrouw je het niet? ALTIJD je vak bellen
Ben nu 36 week zwanger, het gaat al week zo steeds harde buiken, onder in buik last en me rug. Douchen helpt niet altijd. Vorige week ook 3kwartier last van echt weren, wist niet hoe ik moest zitten liggen of wat (voelde of het haast begon, voelde net als begin miskraam)
Ik neem aan dat je vorige week ook contact hebt gehad met de verloskundige aangezien je toen al weeën had. Wat zeiden ze toen? Het kunnen gewoon oefenweeën zijn maar dat kunnen wij achter de computer niet beoordelen dus ik zou de verloskundige bellen en vragen of je er langs kunt komen. Ze kunnen dan een echo maken en voelen of je ontsluiting en/of verweekte bmm hebt.
Ik had ook van die onregelmatige weeën en dacht steeds dat het vals alarm was. Dat begon om 5.12 en om 10.19 is mijn dochter geboren. Gewoon bellen want je weet maar nooit! Succes!!
Gisteren bij vk geweest , baby ligt al heel diep in de bekken. Vk zei, Hoop dat baby nog week blijft zitten (dan ben ik 37 weken). Dus Het is afwachten, heb nog steeds last, douchen helpt steeds minder. We zullen zien, spannend!