wat doen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door leutjj, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leutjj

leutjj Niet meer actief

7 12 13 10 7 8 5 6 6 2 9 9
    Om de zoveel minuten een harde buik, onderin doet ook wel pijn. Kindje is al paar week ingedaald. Is dit begin van de bevalling of voorweeen?
    Morgenavond na vk, of moet ik nu al bellen?

2. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Moeilijk te zeggen, maat voor alle zekerheid even de vak bellen! Zij kunnen je het beste adviseren!

3. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Hoever ben je zwanger? Al een douche genomen?
    Bellen kan nooit kwaad...

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Inderdaad een douche nemen,ze zijn iniedergeval niet regelmatig en als het echte weeën zijn dan merk je dat echt wel.
    Had zelf ook vroeg last van regelmatige harde buiken...succes!!

Ps: vertrouw je het niet? ALTIJD je vak bellen;)

5. leutjj

leutjj Niet meer actief

Ben nu 36 week zwanger, het gaat al week zo steeds harde buiken, onder in buik last en me rug. Douchen helpt niet altijd. Vorige week ook 3kwartier last van echt weren, wist niet hoe ik moest zitten liggen of wat (voelde of het haast begon, voelde net als begin miskraam)

6. Margha

Margha Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.950
    25
    48
    Ik zou gewoon even bellen. Dan hoor je wel van de vk wel wat zei er van vind.

7. MamavanNikhil

MamavanNikhil Bekend lid

16 okt 2012
    760
    1
    0
    Inderdaad even bellen.. lijkt me niet fijn om zo lang rond te lopen hiermee!

8. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Ik neem aan dat je vorige week ook contact hebt gehad met de verloskundige aangezien je toen al weeën had. Wat zeiden ze toen?
    Het kunnen gewoon oefenweeën zijn maar dat kunnen wij achter de computer niet beoordelen dus ik zou de verloskundige bellen en vragen of je er langs kunt komen. Ze kunnen dan een echo maken en voelen of je ontsluiting en/of verweekte bmm hebt.

9. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Ik had ook van die onregelmatige weeën en dacht steeds dat het vals alarm was. Dat begon om 5.12 en om 10.19 is mijn dochter geboren. Gewoon bellen want je weet maar nooit! Succes!!

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hoe is het nu?

11. leutjj

leutjj Niet meer actief

Gisteren bij vk geweest , baby ligt al heel diep in de bekken. Vk zei, Hoop dat baby nog week blijft zitten (dan ben ik 37 weken). Dus Het is afwachten, heb nog steeds last, douchen helpt steeds minder. We zullen zien, spannend!

12. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Je hebt geen ontsluiting? Dan zullen het waarschijnlijk oefenweeën zijn. Sterkte!

Deel Deze Pagina