Nog even 1 vraagje (het is hier even rustig nu ). Mijn kleintje schrikt heel erg vaak. Bijvoorbeeld als de deur te hard dicht dichtgaat of ik naast hem sta en hij het niet verwacht. Herkennen jullie dit? Moet ik hier iets mee?
hier ook wel regelmatig schrikken, maar denk gewoon dat ze dan heel geconcentreerd ergens mee bezig is, en ja dan is het schrikken!
Fae is ook heel erg schrikkerig, zelfs als ik boven haar hang kan ze ineens schrikken van een dan voor haar blijkbaar toch weer onverwachtse beweging...
Ja, herkenbaar. Soms hang ik al een tijdje boven hem en zeg plotseling iets en dan schrikt hij zich weer te pletter.. Ook als ik hem z'n voeding geef en dan ga praten vliegen z'n handjes weer de lucht in... aah die koe praat ..
Dat was hier ook een hele poos zo.. Ik moest eens niezen, terwijl C op schoot lag.. Brullen Deur dicht. Brullen heel zachtjes boe zeggen. Brullen Je snapt het wel Uiteindelijk ging het vanzelf weer over. Was echt zo'n fase dat ze meer van de omgeving meekrijgen, maar dat nog niet helemaal kunnen verwerken..
Yup hier nog zon schrik madam. Ligt ze lekker op schoot en dan ineens zeg ik iets tegen mn man. Heeft Wendy ineens zoiets van EEK! Handjes in de lucht! Kijkt ze na t schrikken naar boven...ziet mij...hoppa brede grijns. Raar kind Ze heeft anderhalve week geleden n sprongetje gehad en sinds is het schrikken erger. Denk dat t met vernieuwde indrukken te maken heeft ofzo. Ze "merkt" alles nu...alles beter...meer/intenser...zoiets. Dat niesen had ik laatst idd ook. Ze lag rustig bij me op schoot en tja...ik moest niesen...niet eens zo heel hard eigenlijk. En ze schrikt zich werkelijk te pletter en kwam echt zo'n hele zielige huil...pruil lipje en sip kijken. Hard versheurent. Voelde me meteen schuldig Komt vanzelf wel weer goed als ze weer wat ouder en wijzer zijn. Schrikken ze van wat "normalere" dingen
Hier in het begin heel erg gehad , je kon niet hoesten of niezen voor er een overstuur was. Nu gelukkig niet meer , maar vooral in het begin dus zeker herkenbaar.
Zo hebben we het weleens gehad toen ze kleiner was, zaten m'n man en ik eventjes een race-spelletje te spelen terwijl Fae in de box lag, en tja, dat ging nogal fanatiek. Maar toen hij ineens flink verloor, kwam er een kreet uit.. oef Fae schrok zich wezenloos, gelijk krijsen! Toen heeft hij haar ook even platgeknuffeld hoor hihi. Maar die vliegende handjes ! Zo herkenbaar haha en toch ook wel zo lief eigenlijk