Wat doet de verlokundige bij jullie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door acnaib, 23 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahahaha :) ja daar kan ik me wel iets bij voorstellen, hihihihi :D

2. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    bij mij doen ze ook hetzelfde als bij jou.
    bloeddruk meten hartej lusiteren en de ligging van baarmoeder voelen,wegen.

En als ik vragen heb kan ik die stellen dat was het ook.

het liefst heb ik om de maand echootje erbij om ff te kijken naar de baby,of alles nog goed gaat daarbinnen,en de voetjes en handjes zien he.

maar dat zit er voor ons niet in denki ik.
    tenzij het medisch is extra echo ofzo met 30/34 wk!

liefs loesmari

ps: kwa drukte kind zegt volgens mij helemaal niks.
    Ze zeiden tegen mij altijd dat t een drukke baby/kindje wordt bij mijn eerste,die schopte er op los in de buik.

Die kereltje is nu zoooww rustig als wat.alleen aLs hij moe is begint hij te rennen en te gek doen.
    verder heel lief altijd.

Nu heb ik een rustige baby in buik voelt hem/haar wel elke dag maar met matte.de ene keer druk andere keer niet.dus dan wordt hij/zij hartstikke druk buiten de buik denk het niet hoor.

3. Libra

Libra Fanatiek lid

2 okt 2007
    2.354
    0
    0
    praatje maken, bloed druk meten, baarmoeder en ligging kindje voelen. Niet eens meten. Ze zeggen dat he weinig zegt, gewichtstoename of niet. Lijkt me ook. Een kennis van me viel zelfs af in de zwangerschap. Niet echt aangekomen tot wk 40 en 11 kilo kwijt na bevalling. Dan zegt wegen idd helemaal niks... Ohja, ik moet zo weer en dan gaat ze mijn HB weer controleren maar dat doet ze ook niet altijd. Meestal ben ik met 10 minuten weer klaar.

4. astra

astra Lid

22 mei 2008
    93
    0
    0
    zelfstandige
    lummen
    ikzelf loop ook naar de gynaecoloog hij test mijn urine op suiker en eiwit meet de bloedruk moet ook op de weegschaal gaan staan en iedere keer een echo om te meten hoe groot men baby is zijn gewicht, hartslag word ook iedere keer nagekeken

greetz

Deel Deze Pagina