Ik denk idd niet dat het zin heeft om hem langer wakker te houden zodat hij daarna langer slaapt dat wil niets zeggen nl.. en met 3 maanden was het hier niet veel meer dan een beetje spelen drinken en weer slapen die tijden zijn nu wel voorbij haha (wat slapen betreft)
Mijn dochtertje is 3 maanden en 2 weken, en zij heeft nooit langer als een half uur/3 kwartier per keer geslapen overdag. Pas als het begint te schemeren dan begint ze in haar oogjes te wrijven als teken dat ze moe is. Gelukkig slaapt ze 's nachts lekker door vanaf dat ze 2 maanden was, dus klagen doe ik niet haha. Soms is het alleen wel lastig overdag omdat ik echt nergens aan toe kom als ze wakker is. De box vindt ze nog niks en als ik haar in het wippertje zet is het na een paar minuten al huilen. Het liefst ligt ze heel de tijd bij mij te kroelen, maar ja, dat gaat niet altijd
jamie speelt nog niet echt. hij kijkt een beetje naar zijn mobiel en kletst een beetje tegen zijn draaitol als hij de kleurtjes ziet. voor de rest speelt hij nog niet ofzo