hallo ik heb een dochtertje van 11 weken. nu heb ik een paar vraagjes. vraag 1: mijn dochter krijgt hypoalegeen voeding van nutrilon,ik heb het advies gekregen van het cb om haar7a8 flesjes van 120 cc te geven per 24 uur en als dat gaat 5a6 flesjes van 150 cc nu is mijn vraag op de verpaking staat dat ze van 120 en 150 cc maar 5 flesjes per 24 uur mag. nou maak ik me zorgen omdat ik dan bang ben dat ze te veel krijgt en ik weet ook niet of daar gevolgen aan zijn verbonden. vraag 2: ze heeft regelmatig groen gele dunne ontlasting ik weet niet of dat normaal is of dat ik daar voor na de dokter moet gaan ze heeft meestal een temp tussen de 36.5-37.5. maar vandaag al de hele dag 37.7 moet ik me daar zorgen om maken. vraag 3: hoeveel slapen kindjes van 11 weken ongeveer over dag de ene dag is ze heel erg veel wakker en de dag erna slaapt ze heel erg veel ze slaapt nog niet door snachts. groetjes ingrid
Hoi ingrid, dat probleem met die voeding had ik ook. Kind en gezin (cb) zei dit... en op de bus staat weer dat. ik heb gedaan wat er op de bus staat. iedere voeding is toch weer anders, mss heeft cb wel over iets helemaal anders. je kan je baby beter wat teveel geven dan te weinig. en als ze niet meer moeten stoppen ze toch wel hoor gele poep is normaal. dit heeft jamie ook. ze krijgt alleen maar water en poeder binnen dus het is normaal dat ze nog geen drollen leggen maar het platter is. over het slapen. babys slapen tussen de 16 en 22uur per dag heb ik eens gelezen. het verschild van baby tot baby. baby's kunnen zichzelf op deze leeftijd nog niet echt wakker houden, zijn ze moe dan slapen ze, dan kunnen ze weer een uurtje wakker zijn en dan vallen ze weer in slaap ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb! ps, jamie slaapt ongeveer 7 a 8 uur per nacht. ik geef hem dan savonds ook een schepje voeding extra zodat hij wat voller zit snachts