Hoi hoi, Ik heb een vraagje. Lynn krijgt vanaf de geboorte nutrilon nr 1. Hier was ze altijd op aan het huilen, totdat ze opgenomen werd in het ziekenhuis, om haar te onderzoeken. Daar kreeg ze friso 1 en reageerde hier erg goed op. Nu is ze weer thuis en krijgt ze weer nutrilon 1 en begint weer met huilen. Kan het zijn dat ze hier niet tegen kan of dat er andere bestandsmiddelen inzitten, waar ze niet tegen kan? liefs Juud
Of ze er niet tegen kan of dat er andere bestandsdelen inzitten dat weet ik niet. Maar als ik jou was dan zou ik gaan proberen om de friso 1 te gaan geven. Het proberen lijkt me zeker de moeite waard. Succes Ilja
Is er verschil tussen kant en klare friso of friso poeder? liefs en dank je wel voor je snelle antwoord
Meestal wordt de kant en klare voeding gebruikt in ziekenhuizen etc. Voor thuisgebruik is er meestal de poeder. Als je de friso wilt gaan proberen kun je dus rustig een pak poeder halen. Op de pakken staat goed beschreven hoe je de flesjes moet klaar maken. Meestal is de verhouding 1:3, dus 1 schepje poeder bij 30cc water. Ilja