Liefste schoonmoeder

Discussie in 'De lounge' gestart door rosa08, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Gister had ik echt een pechdag,ging echt van alles mis en als toetje kreeg ik nog een boete ook van meneer de agent. Ik had namelijk twee huilende kinderen in de auto en ik dacht bij het stoplicht laat ik even een muziekje opzetten die staan op mijn I phone die moet ik dus aan een stekker doen van mijn radio zo gezegt zo gedaan stoplicht op groen ik reiden had mijn telefoon nog wel in mijn handen voor een paar seconde maar dat had de agent dus gezien. En ja hoor een stopteken! Ik schrok me rot! Dus ik uit stappen beweert de agent dat ik aan het bellen was. Ik mijn verhaal toegelicht en ja ik weet dat ik fout zit maar twee huilende kinderen lijd ook af en nu met muziek teminste stil nou daar had hij geen bootschap aan en kreeg een boete van 220 euro (slik) mijn eertse boete ooit!!
    Dus ik naar huis en mijn schoonmam gebeld om mijn verhaal te doen. Komt ze vandaag langs krijg ik 100 euro van haar ik zeg waarom is dat? Ze vond het zo sneu voor me en dat voor de feestdagen. Dus ik nog dat hoef helemaal niet. Ze stond erop.
    Het is zo lief mens staat altijd voor ons klaar en nu doet ze dit weer. Hoe kan ik haar hiervoor bedanken.

Zo lang verhaal maar wilde dit even delen dat er ook hele lieve schoonmama"s bestaan.

Er kunnen wat fouten in mijn bericht staan maar op mijn tel zie ik dat niet zo goed

2. DNJ

DNJ Actief lid

21 okt 2012
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad heel erg lief zeg! Fijn dat er ook nog zulke schoonmoeders zijn! :)

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Tjonge, is wel erg makkelijk bonnetjes uitschrijven zo. Kon je je belgeschiedenis niet laten zien? Hij kon er dan misschien geen boodschap aan hebben, maar je was niet aan het bellen, klaar. Maar inderdaad erg lief van je schoonmoeder.

4. rosa08

rosa08 Niet meer actief

Ja ik zei tegen hem u kan kijken in mijn mobiel maar dat weigerde hij. Hij zei nog u kan een procedure starten maar die zou ik toch niet winnen.

5. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Wat een lieve schoonmoeder en wat een flauwe agent!

6. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel erg balen van die hoge boete. Maar je mag je telefoon niet in de hand hebben of je nu belt of niet. Dat zijn volgens mij de nieuwe regels. Ik had waarschijnlijk het zelfde als jou gedaan. Jammer dat niet elke agent daar begrip voor heeft. Wel erg lief van je schoonmoeder. Ja er zijn zeker ook goede heb ik gelukkig ook. Voor dat je die boete binnen krijgt ben je wel een aantal weken verder.

7. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Pff dat wist ik niet eens. Geldt dat alleen voor mobieltjes dan? Want dat zou ik wel een beetje gaar vinden na de zoveelste automobilist die ik gisteren zag slingeren omdat hij een sigaret probeerde aan te steken.

8. 1eKruimeltje

1eKruimeltje Bekend lid

16 jun 2009
    974
    0
    16
    NULL
    NULL
    100% zeker weten doe ik het niet. Dus misschien vergis ik me en heb ik het verkeerd gehoord of begrepen.

9. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wat fijn dat er toch nog zulke schoonmoeders bestaan. Bofkont!

10. Delta

Delta Niet meer actief

leuke schoonmoeder heb jij ;) en wat en superrrrrrrrr flauwe agent, bah bah bah

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Klopt, zodra je rijdt mag je je telefoon niet in je handen hebben. Zag het een tijd terug op wegmisbruikers.

Wat lief van je schonmoeder zeg:) Hier ook zo'n lieve schoonmoeder. Helaas vertrekt ze maandag samen met haar vriend voor 3 maanden naar Australië. Zondag komen ze hier nog even voor een afscheidsborrel en knuffelen met de kindjes. Hopelijk komt man zn oma ook nog even mee, die gaat ze echt enorm missen. De tante van mn man woont in Australië en andere tante in Amstelveen. Mijn schoonmoeder is de enige die op loopafstand woont. Daar gaan we dus de komende 3 maanden wat vaker bij op de koffie. Ook al zo'n schat van een vrouw:) Ze hebben veel voor ons gedaan en als ik ze zou bellen om hulp zullen ze dat nooit weigeren. Niet alle schoonmoeders zijn heksen;) Jammer dat haar vriend niet mijn schoonvader is :) Want met mijn schoonvader hebben we sporadisch contact.

12. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Jezus wat een K ... maar goed hij doet zijn werk ... maar balen voor jou! Maar gelukkig had je schoonma goed nieuws voor je :D

13. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Het is inderdaad zo dat je je tel niet in je hand mag hebben tijdens het rijden. Wel flauw hoor! Lief van je schoonmoeder!

14. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Super schoonmoeder zeg!!! Hart op de goede plaats:)

15. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hebben ze tekort ofzo dit jaar en moeten ze dat inhalen wat een belachelijke actie van die agent zeg (goed goed we weten allemaal dat we de telefoon uberhaubt niet in handen mogen hebben) maar goed in elk geval superlief van je schoonmoeder er bestaan gelukkig nog hele lieve (en ik heb de allerliefste ;):):):)) vind het nog een hoop geld en dat vlak voor kerst en sinterklaas maar toch maakt zo een gebaar dan toch je dag weer even goed

16. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Wat lief! Zn schoonmoeder heb ik niet, maar wel zn alle liefste moeder :D.

17. snoezelke

snoezelke Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.214
    0
    0
    kinderverzorgster van opleiding
    België
    Ik heb ook zo'n schat van een schoonmama! Wat zijn wij gezegend als ik soms de verhalen over schoonmoeders lees ;)

18. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    O wat ben ik jaloers....hihi. Echt ontzettend lief van haar zeg!

Ik ben vandaag jarig en heb een servettenhouder van m'n schoonmoeder gehad. En maar blijven zeggen dat iedereen 'evenveel' is en ze iedereen gelijk behandelt. (mijn man was 3 weken geleden jarig en kreeg 100 euro). Word er soms zo moe van!

19. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

zeker lief van je schoonmoeder:D

20. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Wat ontzettend lief!!!!

Doe mij er ook zo een :)

Deel Deze Pagina