Morgenavond ben ik lekker weer eens alleen thuis; hoef ik godzijdank niet naar het voetballen te kijken, hihi... Maar eh... ik merk nu de laatste paar dagen dat de hormoontjes wat op beginnen te spelen, dus heb ik besloten dat ik voor morgen een Ultieme Jankfilm wil gaan halen. Lekker een end weg snotteren met de hond aan mijn voeten en een bak chocola langs me... iemand leuke tips?
Ik kan altijd heerlijk janken bij The Champ, Ghost .. ach, eigenlijk huil ik nu overal om als het maar iets zielig is ..
Ben er helemaal van slag van geweest , is de ultime jankfilm in jaren die ik gezien heb... Eight Below (2006) Verenigde Staten Avontuur / Drama 120 minuten geregisseerd door Frank Marshall met Paul Walker, Bruce Greenwood en Jason Biggs Jerry Shepard (Walker), zijn vriend Cooper (Biggs) en een ruwe geoloog (Greenwood) zijn drie leden van een wetenschappelijke expeditie op Antarctica. Door een ongeluk en hevige weerscondities zijn ze gedwongen hun team en hun slee-honden achter te laten. In de harde winter van Antarctica moeten de honden zes maanden alleen zien te overleven
Pay it Forward Sweet November The Lake House The Notebook I am Sam en... The Green Mile, natuurlijk Nah, keuze genoeg
bij mij liepen ook de tranen over mijn wangen toen ik deze film aan het kijken was... echt zielig.. ja the green mile is ook een goede.. verder zou ik het niet weten..
The green mile enneh... bambi Dom hé, janken met bambi Maar het einde van the green mile is zoooooooo zielig, echt waar
The Notebook - heerlijke vrouwenfilm! Ik kan hem elke maand wel zien. I am Sam - Aandoenlijke film waarin Sean Penn een man met een verstandelijke beperking speelt die vecht voor zijn dochter. Superverhaal! Grts, Maartje