wat doet je lichaam na 15 jaar pilgebruik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door beebee, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ik denk dat het ontpillen na korte dan wel lange periode verschilt van persoon tot persoon.

Zelf ben ik 20 jaar aan de pil geweest voor ik stopte en meteen in de tweede ronde was het raak, iets waar ik absoluut nooit op had gerekend op m'n 36e.

Ik was dan ook absoluut niet gefocussed op zwangerschapskwaaltjes of wat dan ook. Sterker nog, ik was ervan overtuigd dat ik gewoon ongesteld zou worden, want ik had zulke sterke ongiklachten die ronde. Maar een test wees uiteindelijk toch anders uit.

Veel plezier met proberen zwanger te worden!

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Nog even geduld beebee.... Wie weet de volgende ronde. Succes met het zwanger worden.

3. amy1981

amy1981 Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.013
    0
    0
    @beebee:

Je lichaam kan je enorm voor de gek houden :(
    Hoop voor je dat het snel raak is :D

Liefs, Amy

4. marial

marial Lid

23 jan 2007
    45
    0
    0
    amsterdam-z.o
    hoi hoi,

ik ben na ongeveer 23/24 jaar gestopt met Diane35 pil en was gewoon weer de volgende cyclus ongesteld geworden. Ik had voor, tijdens pil gewoon cyclus van 28 dagen. 2 maanden na stoppen met pil werd ik zwanger, helaas mk met 8 weken. Dit was twee jaar geleden.
    Na mk kreeg ik opeens elke maand cyclus van 21 dagen :( tot nu toe en ik kreeg allerlei symptomen waarvan ik dach..zwanger, maar nee hoor.
    Lichaam en vooral de hormonen kan je echt voor de gek houden.

:thumup: ,marial

Deel Deze Pagina