Wat doet je smelten bij je zoon/dochter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Moedertjevj, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wel meerdere dingen waarvan mijn moeder-hart smelt hoor. (al kan ik haar op dit moment wel achter het behang plakken)

Maar 1 ding staat me nog heel erg bij. We hebben van haar bedje een co-sleeper gemaakt. Tijdje terug gingen mijn man en ik naar bed. Wij zaten haar nog even te bewonderen. Word ze wakker, kijkt me aan, kruipt naar me toe en ploft zo tegen me aan en slaapt weer verder. Echt zooo lief!

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owja... en dat schaterlachen. Zooo hé, dan lig ik echt in een deuk! Vind dat echt helemaal het einde.

Vandaag lagen we met z'n tweetjes op het kleed op de grond, ik was zogenaamd een torentje met blokjes aan het bouwen en zij vond het een sport om om te gooien. En in een deuk dat ze lag. Hihi :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Als ze naar me lacht, zeker direct na het voeden, dan straalt ze er helemaal over, ;)

Als ze geluidjes ligt te maken... dat doet ze al een flinke tijd, echte kletsmajoor. En dan tussendoor kan ze soms ineens een diepe zucht met een hoog geluidje erbij maken... aaahhh!

Als ze zit te bellen blazen en zichzelf zo grappig vindt.

Nu ze begint te lachen met geluid erbij, :)

Als ze slaapt...

Als ze tegen me aan omhoog probeert te klimmen en m'n neus als houvast pakt, :D

Als ze een dikke scheet laat en vervolgens kijkt van: Hoezo, deed ik wat?!?

4. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wanneer ze in bad zit.. Ze geniet hier zo van! En ik ook..

Als ze heel geconcentreerd in haar boekjes zit te bladeren..

Als ze tijdens het spelen een dikke knuffel komt halen! Dan smelt ik echt! :D

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Als ze lekker met d'r kontje omhoog op d'r buik ligt te maffen
    Als ik vraag 'krijgt mama een hapje' dat ik altijd een hapje wasknijper, handje, brood of wat ze dan ook heeft, krijg
    Dat ze lacht als ik binnenkom bij d'r
    Dat ze zwaait naar al haar knuffels voor ze naar bed gaat
    Dat ze een uur lang bij mij op het aanrecht zit, lekker meesnoept van het eten dat ik aan het maken ben
    Dat ze als eerste 'papa' kon zeggen (hij was zo trots :D)
    Dat ze 'aaaaaaah' zegt als ik d'r rugje doe kriebelen en helemaal relaxed wordt
    Als ze in bad zit en water wil drinken uit een bakje, ze zich steeds verslikt en heel erg moet lachen
    Dat ze zo moet lachen als ze niest
    Dat ze (heeeel soms) een kusje geeft
    Dat ze tegen zessen 'papapappa' begint te zeggen (dan komt ie thuis)
    Dat ze olijven eet uit haar eigen bakje als wij vooraf iets gaan eten
    Dat ze krulletjes heeft onderaan haar hoofdje

En nog wel meer :D

6. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

15 jan 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    ik heb dit topic gister al de hele tijd zien staan maar ga er nu maar eens wat aan toevoegen haha ik lag net zo in een stuip!

Wij hebben voor Romy zo'n knuffelkat met een lange staart en crépapier erin zodat hij lekker knispert. en dan ligt ze op haar rug te spelen en dan gooi je die kat boven op haar hoofd, dan pakt ze hem met beide handen beet, rolt zo'n 3 keer rond (buik rug buik rug buik) en dan gaat ze op haar buik happen in mitt'ns (de naam van de kat) en helemaal spartelen.

vervolgens rolt ze terug op haar rug en half op haar zij, houd ze mittens gestrekt voor zich en roept ze met een heel boos gezicht: TATATAPAPAPABABABABABUUUHHHH!

nou ik pieste in mn broek van het lachen joh, echt ik kwam niet meer bij!

en dan mij daarna aankijken zo van: watnou..?! HIJ deed het!

hahahahhahahahaha

7. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Als hij zegt "mama.... koelen" (kroelen :D )

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooo heerlijk he meiden, die wonders van ons!

Ik geniet zo van het enthousiasme van Seth, hij is altijd vrolijk en heel druk met zijn lijfje! Het brabbelen wordt steeds harder en meer, hij heeft echt van smorgens vroeg tot savonds laat de grootste schik! En het lachen met geluid, zooooo gaaf!

Soms als hij bij me op schoot zit en me aankijkt, lachen en dan heel verlegen zijn gezichtje tegen me aandrukken, zo lief!

Oja, vind het ook geweldig dat ongegeneerde in zijn broek poepen op schoot! Je aankijken, persen, rood aanlopen en weer ontspannen. Geweldig toch dat dat nu nog lekker kan, geen schaamte kennen, gewoon lekker doen, heerlijk!

Euh, eigelijk vind ik dus alles geweldig en heb zo vaak de tranen van geluk en trots in mijn ogen staan als ik hem zie/hoor!

9. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Vanochtend nog: ik sliep nog en mijn man had onze peuter alvast uit bed gehaald en zette hem bij mij neer. Toen hoorde ik: "Ssssstttt, mama slaapt". Ik deed 1 oog open en zag heel dichtbij die stralende blauwe kijkers, vingertje over de mond en hoorde een enthousiast: "Mama wakker! Kusje!" Heerlijk!

10. momhairy

momhairy Fanatiek lid

13 aug 2007
    2.180
    0
    36
    kapster
    ik smelt bij mij zoontje als ik hem vraag van krijgt mama een kusje?

dan tuit hij zijn lipjes helemaal en knijpt zijn oogjes een beetje dicht en richt dan zijn hoofdje naar mij van kom maar op geef maar een kusje....

echt zooooooooooooo lief.........

11. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    als jelle naar mij lacht en dat hij mij knuffelt en kusjes geeft

12. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

7 dec 2007
    1.385
    0
    0
    erembodegem
    de glimlach als ik haar ophaal in het kdv...

De glimlach als ik haar 's ochtends uit bed haal...

De borstvoeding 's avonds als ik haar dan zie genieten van het innige contact...

13. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    al die lieve lachjes idd. en die kleine teentjes waarmee ie zo lenig is. of als ie in z'n nakie op z'n buik ligt en dan dat schattige blote kontje! :)

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    och waar smelt ik niet van ;0 ben zo'n weke mama ;) op de zware momentjes na die er ook heus wel zijn, smelt ik verder de hele dag..

mn zoontje van 3 mnd die tijdens het drinken de melk langs zn mondje laat lopen omdat ie zo graag breed nr mama wil lachen
    mn dochter van net 2 die danst met haar kleine wiebelkontje..
    mijn stel samen, als ze samen in bed liggen en elkaar aan het lachen maken..
    *zucht* moeder zijn is echt heel erg mooi!

15. theangels

theangels Bekend lid

20 jul 2008
    751
    0
    0
    lerares
    Alkmaar
    Als ik Tijn op kom halen bij het KDV. Zodra hij mij/of mn vriend ziet gaat ie zwaaien met zn armen en lachen.

Zo enthousiast wordt je door de meeste volwassenen toch niet ontvangen ;)

16. Magdalena6

Magdalena6 Fanatiek lid

5 mrt 2008
    1.492
    0
    0
    ALLES ! duidelijk niet ?
    maar die glimlach.....................* smelt*...............
    het is zo'n schat he ?! maar ja dat zegt elke moeder...
    zou ECHT niet zonder haar kunnen.................! *week*

17. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Als ik hem na het drinken rechtop op mijn schoot zet, en hij dan met dat kleine koppie heen en weer zit te wiebelen...waarna er een ENORME boer volgt, met zijn mondje wagenwijd open :D Dan kan ik hem wel opvreten :D

Of als ik hem in bad ga doen, en hij in zijn blootje op het aankleedkussen ligt te spartelen, in afwachting van het warme water. Dat ronde buikje en die kleine pindateentjes...ik kan er wel een miljoen kusjes op drukken :)

18. Danoontje

Danoontje Bekend lid

4 jun 2006
    568
    1
    0
    Huisvrouw
    Eindhoven
    Het zijn zoveel dingen van me jochies waar ik van kan smelten, dus een keuze uit de vele dingen zijn:

Bij Robin (3 mnd) de grote lach die je krijgt zodra je hem uit bed gaat halen
    Bij Milan (2 jaar) de handkus en de "love you" die hij er achter aan zegt

19. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Die enorm lieve geluidjes die ze kan maken richting mij (jaloersheid al om :p) als ze zo dr bui heeft en we samen aan t kroelen zijn.
    De geluidjes die ze soms stiekem in dr uppie ligt te maken naar dr knuffel (tot ik de camera uit zn hoes heb....dan stopt ze verdikke!)
    Dat kleine warme lijfje tegen me aan als ze wat loom is van het slapen nog....of juist moe is en zo gaat slapen.
    Als ze met papa mee geweest is in de draagzak en een ENORME koude neus heeft en ik die dan voel tegen mn wang
    Patje (mn middelste zoon van 10) die met haar aan het brabbelen is en wendy die dan zachte kir geluidjes maakt.
    Dr enthausiasme als ze in de eetstoel gezet word voor het avond eten.....en haar zichtbare ongenoegen als ze ziet dat ze bloemkool roosjes krijgt :)
    Dr gulzige drinken als ze ineens weer eens door geslapen heeft snachts en dan smorgens lekker naast me ligt in bed.
    En nog 10 A4tjes vol van dat denk ik zo!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als ze wakker wordt en in bed zit te spelen en ondertussen de hele tijd
    papa, mama en Eva zegt.

Als ze bewust grappig aan het doen is, dus zich lekker aan het uitsloven is ;).

Als ze me de hele tijd kusjes wil geven, aaien en knuffelen. Ze is verder heel druk, maar kan soms ook heel knuffelig zijn.

Deel Deze Pagina