Dat hij lacht zodra hij zijn mama ziet Of als hij lacht met geluid, zo mooi! Of wanneer hij in zijn rompertje op het aankleedkussen ligt. Dan steken die mollige armpjes en beentjes er uit en dan vind ik hem echt om op te vreten
Als ze in bed licht te huilen en dan haar kamer in kom en ze dan lacht en zegt: eten! En als ze wat pakt dat niet mag en dan kom laten zien met een lach op haar gezicht zo van kijk eens wat ik toch heb mooi hé en dan kruipt ze snel weg.
als ik zijn kamertje binnen kom en meteen een grote lach van hem krijg. En de aandacht die hij vrgaat als hij in de box ligt en als je dan gaat kijken die grote lach. Eigenlijk alles wat hij doet en al kan. Hij is zo mooi mannetje. Vind het nog steeds niks dat hij 3 dagen per week naar de opvang gaat
Als Aimar niet wil gaan slapen en huilt en ik op advies van anderen hem probeer rustig te krijgen/te sussen in bed....dat hij dan stopt met huilen en ik vanonder zijn speen een grote lach zie verschijnen..... maar nog steeds niet gaat slapen
Hier smelt ik altijd weg als ze net wakker is uit een slaapje en zo'n beetje begint te 'praten' en als ik er dan aankom die super super lieve lach zovan "Mamaaaaaaa wat ben ik blij dat ik je zie!" Echt elke keer maakt mn hart dan een sprongetje!
Ik smelt van een heleboel dingen, maar vandaag was zo lief. Ik ging hem uit bed halen na zijn middag dutje. hij staat vrolijk springend te lachen als ik binnenkom. Ik leg hem op de commode en ga dan altijd dicht met mijn gezicht bij zijn gezicht en praat met hem, komt ie ineens omhoog met zijn hoofd en geeft me een heeeeel lief kusje. Hij is sinds kort kusjes en knuffels uit zichzelf aan het geven. zooooo lief!
Ik smelt bij alles, zelfs als ze met hele stoute oogjes mijn paneelgordijnen alle kanten op laat gaan. Dan wordt ik natuurlijk wel "boos" anders leert ze het nooit, maar stiekem moet ik zo lachen. Of als ze met haar eten de hond zit te voeren. Maar ik smolt net ook bij mn vriend die opeens zegt...ik ben toch zo blij met onze dochter...
*als ze haar armpjes stevig om mijn nek houdt! *als ze vroeg wakker is en nog even bij mij op bed zit dat ze dan me gezicht aait of me een kusje geeft! zoooo lieffff
Ik smelt bij mijn mannetje: Als hij met volle kracht zijn muziekmobiel probeert te grijpen..maar het tot de dag vandaag niet is gelukt Als ik s'ochtends gegroet wordt met een heerlijke lach en een stinkende luier.. Als hij weigert te zitten in zijn tummy tub....hij strekt dan zijn beetjes uit volle macht en zet dat een gezicht op van 'ik doe het toch niet..." Als hij een volle lading poep heeft uitgeperst en dan mij aankijkt van "zo, das eruit..." en zo kan ik uren doorgaan Heerlijk!
Ik smelt altijd als ik naar mijn meisje kijk! Als ik haar 's ochtends uit bed kom halen en ze ziet de deur al open gaan, kijkt ze eerst eens goed of dat mama is, en dan zeg ik hallo mama's meisie en dan krijg ik voor mij de mooiste glimlach die er is *smelt* Of als ze weet dat ze bij me mag drinken en ik haar al lkkr neer leg begint ze al ongeduldig te trappelen, haar handjes grijpen dan meteen naar m'n borst en ze drinkt dan zo gulzig net alsof ze 'n week niet gedronken heeft Hihi Als ze haar luier vol poept en me ondertussen moeilijk, maar lachend aan kijkt Of als ze 'n liga, rijstewafeltje of banaan aan 't eten is. Hoe ze dat beet pakt met die kleine handjes en die grote ogen die me aan kijken als ze eet , heerlijk! Of als ik 'n cd'tje voor haar op zet en ze heel stilletjes en dromerig voor haar uit zit te kijken in haar wipstoeltje, luisterend naar de muziek. Het is gewoon 'n geweldig lief en vrolijk meisje, een echt lachebekkie...zucht ik ben echt flieft!
Dat is inderdaad echt helemaal geweldig! Eva heeft nooit geschaterlacht... vanaf dat ze kon lachen lachte ze zo ongeveer de hele dag en ook met geluid en je hoort het ook echt als ze veel lol heeft. Maar echt schaterlachen dus niet. Dus ik vind het helemaal geweldig om het bij andere kindjes wel te horen!
Ík ben zo blij met ons ventje, kan wel een hele waslijst opnoemen. Sinds kort kan hij kusjes geven, daar smelt ik toch wel heel erg van. http://www.youtube.com/watch?v=BbZbR0wsH7M
Eigenlijk hoeft Jesse niets bijzonders te doen. Hij hoeft alleen maar te zitten en te kijken, dan smelten we al helemaal! 8)