uit mn kraamtijd bioforce creme voor mn tepelkloven haha als ik dat ruik denk ik er gelijk aan muziek heb ik niet gehoord met mn bevalling. het stond wel aan maar kwam niet aan hier bij mij
Ik had van mijn moeder een pakketje van Kneipp gekregen met de geur van Amandelbloesem. Die had ze speciaal gekocht, omdat zij vroeger bij mijn bevalling ook een speciaal zeepje gekregen had van haar zus. Elke keer wanneer ze dat weer ruikt, denkt ze er weer aan terug. En zo is dat bij mij met deze ook! Qua muziek heb ik niet echt herinneringen, ik had wel muziek aanstaan, maar de weeen gingen zo hard (weeenstorm), dat ik totaal niets van de omgeving meegekregen heb.
Laatst liep mijn zoontje in de supermarkt en wilde hij de kar met volle boodschappen duwen.. en ik stond er naast: goed zo duwen duwen duwen, zo zeg sterkte jongen.. ja duwen duwen.. toen moest ik ook opeens terugdenken aan hoe ze met z'n allen op me probeerden in te praten en ik uit alle gezichten die voor me, naast me, achter me het woord "duwen" tich keer hoorde.. ps ik zag alleen schimmen, ik zag geen gezichten en monden meer
Hmm de geur van de wasmachine en het wasmiddel dat in de kraamtijd is gebruikt... De wasmachine rook toen heel olieachtig ofzo ik ruik het af en toe nu En ik de kraamtijd luisterden we de hele tijd met onze dochter rocketeer van far east movement daar ging ze heerlijk op slapen dus ook een bijzonder liedje