Ons zoontje doet de bloten billendans buiten in het badje 😄 de hond ligt in schaduw en wij rommelen wat in en om het huis.
Net boodschappen gedaan, heerlijk koel in de winkel. Wilde niet meer naar buiten haha. Vooral omdat ik totaal niet tegen warmte kan. Mn kids zijn bij mn ex. Mn oppas hond ligt binnen uitgeteld te hijgen.
Wij houden de gordijnen dicht, want dan blijf het al koeler in huis Hebben ventilatoren aan, en genoeg drinken En ons katten die liggen languit op de vloer vlakbij de ventilatoren zodat ze lekker dat windje voelen
Ik wissel tussen liggen in het zwembad en opdrogen in de schaduw! Straks voorbereiden voor een feestje vanavond
Onze katten liggen languit op de bank alsof ze volledig uitgeteld zijn. Vriend en dochter zitten al vanaf 11 uur in het zwembad thuis. Ik wissel het bad af met de schaduw onder het zonnescherm. En ijs en watermeloen gaan er hier nu extra goed in.
Ik gooi vaak een kletsnatte pet op m'n hoofd. Heerlijk! En vandaag moesten we anderhalf uur rijden en heb ik m'n shirt natgemaakt met koud water, weer aangetrokken en zo in de auto gestapt, (geen airco helaas). Ook een echte aanrader