Mijn zoon houdt zo van Pokémon. En is in de vakantie jarig, we gaan maandag weg. ik had bij kidskasteel Pokémon balls waar figuurtjes in zouden zitten besteld. Maar ik kreeg ze maar niet. Tot 15 werkdagen maar na 25 werkdagen nog niks. Geen reactie op mail of fb berichten. Na het lezen van slechte recenties heb ik soort van gedreigd dat ze moesten leveren, terugbetalen of dat ik stappen zou ondernemen. En toen kreeg ik geld terug. Waarom niet een reactie op de mail? Maar nu heb ik dus niet het cadeau waar ik op hoopte. En ik dacht dat Pokémon zo populair was. Maar toch kan ik nergens die Pokémon balls vinden en ze snel leverbaar zijn. Of zoek ik niet goed?
Ik heb qua pokeballs eigenlijk alleen nog maar Ali express spul gezien. Op Amazon en andere web sites alleen precies dezelfde pakketjes voor veel meer geld. Zal ook wel de reden zijn van de langere levertijd. In speelgoedwinkels hebben ze helaas weinig leuks. En zeker geen leuke prijzen. Vet veel geld voor mini kleine poppetjes.
Toychamp heeft ze https://www.toychamp.nl/zoeken/producten?q=Pokemon+ball Gewoon een Nederlandse speelgoedwinkel met een webshop. Met Nederlandse commerciële prijzen, dat dan ook. Edit, ze worden denk ik wel assorti uitgeleverd, dus misschien even langs rijden bij een winkel in de buurt
Bedankt voor het meezoeken. Dit vind ik echter veel te duur. Bij kidskasteel waren het 8 ballen plus figuren voor 27.50. Ik heb een setje met 8 figuurtjes (zonder bal) via bol op zijn lijstje gezet.
De prijzen die jij noemt zijn dropshipping prijzen. Kidskasteel (?) besteld het dan voor jou bij oom Ali, rekent lekker toeslag en geeft niet thuis als ze hun afspraken dan niet nakomen. Je kunt in het vervolg beter zelf rechtstreeks bestellen, zonder jezelf over te leveren aan dropshipping. Daar heb je nu natuurlijk niets meer aan, maar straks voor de feestdagen wel. Eind september/begin oktober bestellen voor december en dan het liefst bij verschillende aanbieders op Ali express, zodat je niet alles mist als je bestelling er eindeloos over doet.
Ah de dropshipper. Volgende keer zelf via Ali bestellen, kwaliteit valt mij er niets van tegen! Eventueel meer verzendkosten betalen als je bestelling sneller wil
Ze zijn zeker wel verkijgbaar alleen erg duur. Wat jij zag is zeer waarschijnlijk via alie. Ik zou voor de feestdagen zelf bij alie bestellen. Hopelijk heb je nog wat anders gevonden