Little people

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lolly, 10 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik weet dat het nog even duurt maar ik was op mp aan het kijken om alvast ideeen op te doen voor sinterklaas.

Maar is little people leuk voor kindjes van 1,5? En zo ja van welk soort lp is jullie helemaal fan?

2. Mickey18

Mickey18 Actief lid

4 mrt 2008
    149
    0
    0
    Mijn oudste zoon kreeg voor zijn eerste verjaardag de boerderij van little people, en hij heeft er zoveel mee gespeeld! We hebben er later wat kleine uitbreidingssetjes bij gekocht: een tractor, konijnen- en kippenhok en een paardenstalletje met eendenvijver. De boerderij deed het bij kinderen van vriendinnen ook altijd supergoed, net als de dierentuin. Ze spelen er ook behoorlijk lang mee!
    Veel plezier ermee!

3. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.304
    2.586
    113
    wij hebben het geluiden huis en hadden de trein. Met het huis spelen de meiden ( nu en 5,5) nog steeds. Trein was gewoon niet zo interresant maar met de poppetjes worden hele rollenspellen opgevoerd en het is bijna niet stuk te krijgen!
    ik zou zeggen doen!

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn zoontje van 1,5 is gek op Little People!
    Heb een paar weken terug de bus gekocht voor hem en hij speelt er elke dag mee :D

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

ja me lp kun je niet missen! de oudste was/is er helemaal gek van en de jongste nu ook.

we hebben hier de, dierentuin, boerderij, paardenstal, tractor,bus,brandweerwagen en de kerst stal.

6. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

27 okt 2009
    1.608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    ik heb ook heel veel van little people maar mijn dochte doet er niets mee :$
    ik hoop dat mijn zoontje ermee gaat spelen.:D

7. Bubbel

Bubbel Niet meer actief

Wij hebben (gelukkig) niet zo veel, maar onze oudste heeft er zelden mee gespeeld. Dus bewaren we het maar voor onze jongste..

8. Purk

Purk Niet meer actief

Hier de boerderij en de bus, heel populair

9. Jola81

Jola81 Niet meer actief

De brandweerwagen en de garage zijn hier de grote favorieten.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Onze dochter speelt er al mee sinds ze 7 maanden is.
    Wij hebben de dierentuin (met bijna alle dieren), boerderij, geluidenhuis, paardenstal, kerststal, ponytrailer en tractor.

Heerlijk degelijk spul is het :)

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
  12. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Mijn dochter heeft het gekregen voor haar eerste jaar van een vriendinnetje met kindjes die iets ouder zijn, en het was een hit!

Ze heeft de ponytrailer, boerderij, dierentuin, geluidenhuis en een kleine stal, tractor.

Voor sint/kerst staan er ook al wat dingen op de wishlist!

13. Purk

Purk Niet meer actief

14. Zoonlief vindt er niets aan, helaas. Maar veel kinderen wel :)

15. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier de schoolbus gekregen voor haar eerste verjaardag. De poppetjes vindt ze erg leuk (vooral om op te kauwen) maar met de bus speelt ze niet echt. Vanmiddag had ze er een ander doel voor gevonden, het voldoet volgens haar namelijk prima als loopauto! ;)

16. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hier ook wat dingen van lp maar zoonlief doet er niks mee. Hij speelt liever met duplo, niet om te bouwen maar met de poppetjes en de vrachtwagen en vliegtuig enz. Het bouwen doet hij liever met zn houten blokken. En vaak doet hij een combi: gaan de duplo mannetjes in het huis van houten blokken koffie drinken hahah

En indd vind het ontzettend duur! Ook duplo vind ik behoorlijk geprijsd. Voor alleen een poppetje en een voertuig betaal je al gauw 10euro ... Xx

17. mamavanmara

mamavanmara Bekend lid

24 mrt 2011
    717
    0
    0
    Mijn dochter is begonnen met een klein setje bestaande uit: poppetje, tractor en koe. Voor 5,00 bij Kruidvat gekocht toen ze 8 maanden was. Voor haar eerste verjaardag heeft ze de boerderij en paardenstal gehad. Ze speelt er bijna iedere dag mee. Via marktplaats heb ik er nog wat boerderij dingen bij gekocht. Vorig jaar heeft ze met Sinterklaas de kerststal gehad. Die was speciaal omdat zij met kerst geboren is! :) Super speelgoed is het!

18. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier ook een hoop LP, maar helaas 2kinderen die er niets aan vinden.
    Voor dochter het roze prinsessenkasteel gekocht, zo leuk.
    Helaas dacht dochter er anders over.

Zal het eens op mp zetten zo meteen voor de Sinterklaastijd.

19. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.838
    3.630
    113
    Mijn zoontje is net een jaar en dol op Little People. Vooral de stal met paardjes vindt hij geweldig.

20. yossie

yossie Fanatiek lid

4 jan 2011
    1.784
    0
    36
    Onze zoon heeft zondag voor zijn eerste verjaardag de garage van LP gekregen. Naast nog veel meer speelgoed natuurlijk. Maar hij heeft er al volop mee gespeeld (iig wat voor hem volop spelen is, zit momenteel in een sprong en kan slecht alleen spelen...), vooral omdat er geluid uit komt en omdat hij dienen naar beneden kan gooien van de hellende "weg" af.;):D.

Deel Deze Pagina