Wat doet jouw man in huis/verzorging?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lieveliefie, 18 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Veel te weinig!

2. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Klussen, containers aan de weg zetten, gras maaien en heel soms een was erin.
    Hij doucht wel eens met de kinderen en in het weekend helpt hij wel mee met de verzorging.

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Afwassen (s'avonds), containers aan de straat, gras maaien. De rest doe ik :) Momenteel zit ie met dochter in bad, vanmorgen hebben ze buiten samen geklust en vanmiddag hebben we de tafel met lego volgegooid en ons samen ermee vermaakt. Hij doet genoeg met onze dochter dus :)

4. zwangerregnawz

zwangerregnawz Bekend lid

12 jun 2010
    907
    27
    28
    Mijn man weet niet eens wat huishouden betekent. Na veel zeuren wil hij wel eens de vaatwasser leeg halen, waarna ik van dat verzoekje alweer spijt heb want dan staan de pannen tussen de glazen en het bestek ligt in een slabak bij elkaar en de glazen staan op het draaiplateau van de pannen. Hij heeft totaal geen inzicht in hoe het zit. (Of wil dat niet ;) ) Hij presteert het om "niet te weten hoe de wasmachine open moet" ..... *zucht.. Ik ben nu al weeeeeeken aan het zeuren wanneer hij nou het gras maait. Want te paddenstoelen beginnen nu gewoon omhoog te komen dwars door mijn gras. Ik heb zelf een lamp opgehangen hoeft alleen aangesloten te worden. Dus ik heb nu al een klein half jaar 2 lampen hangen. Mijn mooie, die het niet doet, en een ugly betty die ik niet dorst weg te halen omdat ik dan helemaal geen licht meer heb. Daar in tegen brengen we welk elke avond de kinderen samen naar bed. Poetst hij hun tanden en sochtens neemt hij ze weer naar beneden. Mag ik een ochtend uitlapen in het weekend en kookt hij wel eens als ik dat aan hem vraag. Voor de rest is het hier ook erg "ouderwets" Hij werkt, ik het huishouden. Dat zal nog wel wennen worden als ik straks ook weer ga werken ;)

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Mijn vriend doet best een hoop. Hij werkt 45/50 uur in de week.
    Thuis doet hij geregeld klussen in en om het huis. Hij kookt, af en toe de vaatwasser inruimen. Elke zaterdag de week boodschappen soms samen. In het weekend wil hij nog weleens stofzuigen en dweilen, maar meestal maak ik 3 keer in de week ons huisie schoon :p En nu ook de kattenbakken erbij.
    Ik ben ook heel erg blij met mijn vent!

Deel Deze Pagina