Als ik aan het werk ben 's avonds zorgt mijn vriend uiteraard voor onze dochter. Verder spreekt 'ie af met zijn beste vriend en gaat heel af en toe uit (misschien 3 x per jaar). Als we eindelijk samen een middag vrij zijn gaan we wat leuks doen. Als ik niet hoef te werken dan kijken we een serie oid.
* bankhangen met de smartphone * bakken (taart/cake/koeken/stokbroden) * klussen in of rond het huis * voor zijn vogels bezig * er staat een racefiets maar al een jaar niet gebruikt wil hij wel weer gaan doen maar wanneer
Met zijn zoontje spelen, house muziek maken, dagjes weggaan (zoals naar Duitsland of België), elke dag tot over de 10.000 stappen halen (ik weet niet of dit een hobby is haha), zijn vrouw . Hahaha
Mijn vriend is veel bezig met zijn hobby: magic. Is een heel ingewikkeld kaartspel waarbij je zelf sets samenstelt die zo sterk mogelijk zijn. Hij is veel bezig met het bedenken van zo,'n sets, daar kaartjes voor zoeken op internetfora en dan ruilen met elkaar. Gemiddeld 1x in de week spreekt hij ook af met een groepje vrienden die dezelfde hobby hebben om tegen elkaat te spelen. Daarnaast gamen, met zn smartphone bezig zijn of netflix kijken (meestal met mij).
Zo'n 2x per maand biertjes drinken met zijn vrienden en vaak 1x per week gaat die naar de schietclub.
Mijn man doet graag een spelletje op de PlayStation, gaat voetballen met de jongens, geeft voetbaltrainingen. Spreekt een keer met vrienden af. Stukje rijden in de cabrio of gaat skeeleren, hardlopen. Die laatste 2 zou hij vaker willen doen. Ik werk als hij thuis is een aantal uur dus dat ‘beperkt’ hem om in zijn vrije tijd iets voor zichzelf te doen.
Wekelijks zaalvoetbal en squashen, regelmatig naar de bioscoop (met vrienden), voetbal kijken met vrienden. Thuis filmpje kijken of netflixen.
Mijn man tuiniert veel. We hebben weer veel tomaten dit jaar dus. 1x in de week gaat hij naar de honkbal. Daarnaast met vrienden kaarten oid.
Gamen als in world of warcraft of op de Xbox een spel Met zijn benzine auto knutselen En hij heeft sinds 2 weken zijn motorrijbewijs dus hij zal ook vaak gaan rijden.
Mijn man gaat 1x in de week naar het stijldansen met zijn partner, tevens gaan ze regelmatignaar dansavonden op zaterdagavond. Verder wel eens naar vrienden maar das meer in het weekend hij is niet zo vroeg thuis s’avonds en ik ben s’avonds vaker weg.
Elke 2 weken speelt hij de hele avond D&D met een groepje. Verder gaat hij wekelijks 1-2x iets voor zichzelf doen. Dat kan zijn: -Zwemmen -Naar de sauna -Uit eten (alleen of met een vriend/vriendin) -Feestje/stappen -Dagje naar een andere stad om musea te bezoeken en te wandelen -Bioscoop