Rondhangen met zijn smartphone(van alles met voetbal), gamen(fifa) komende zaterdag gaat hij voor het eerst wielrennen en voorheen ging hij hardlopen, hij doet wat klussen in en rond het huis of het huishouden maar het allerliefst bakt hij taarten/koekjes(En lekker ook).
Gamen, Netflix, blokje fietsen, 1x per week met een clubje badmintonnen, ‘mannenavond’, bij vrienden langs. Straks bij het nieuwe huis hebben we weer een tuin, hij onderhoudt dit dan. Hij zal waarschijnlijk stoppen met badminton wegens de verhuizing, maar weet nog niet goed wat hij in onze nieuwe woonplaats wil.
Sport. Gaat op vakanties zonder gezin. Naar vrienden. Doet zelf verbouwen (en wij zijn altijd aan het verbouwen). Zijn werk.. is ook zijn hobby trouwens.
Documentaires kijken Voetballen Tennissen / squashen Lezen Klussen Met vrienden biertje drinken Gamen
Biertje drinken met vrienden, klussen in zijn schuur, elke week minimaal 2 uur grasmaaien, onkruid wieden, bosmaaier, en sinds kort heeft hij Kobo plus abonnement en leest hij erg veel boeken. Maar dat alleen op zondag, omdat hij dan niet tuiniers en klust. De rest van de week heeft hij vaak alleen tijd voor grasmaaien omdat dat wel moet. Verder werkt hij veel
Mij lastig vallen Nee hij sport veel, zwemmen hardlopen kickboksen fietsen krachttraining etc. Doet veel met de kinderen, kan ook heel goed bankhangen, gaat graag met mij uit eten en drinkt biertjes met zijn beste vrienden.
De boodschappen, huishoudelijke klusjes, met de jongens/gezin wat doen, in de tuin bezig zijn. Hij heeft niet echt hobby's.
Wij kijken vaak een serie samen, of doen een spelletje. Als ik ga slapen of weg ben dan gaat hij online gamen op de pc met vrienden of op de ps4. In het weekend gaat hij 1 a 2 keer per maand airsoften met vrienden.
Wij gamen allebei veel, en soms wat tv kijken Verder druk met werk en af en toe familie/vrienden zien.
Welke vrije tijd? 's Avonds heeft hij meestal 1 uurtje voor het slapengaan en die spendeert hij aan World of Warcraft
Klimmen 2 keer per week, miniaturen schilderen 1 of 2 keer per week, lezen, gamen en netflixen. Verder in het weekend regelmatig wat leuks doen met z'n allen. En eens in de maand zoiets bakt hij een taart.
Ok eigenlijk is het bij ons dus zo 'raar' nog niet. Hij kijkt ge films en docu's op zn iPad, is erg bezig met de beurs en zijn aandelen en klust veel in en om het huis. Misschien is mijn kijk erop wel anders dan die van hem omdat ik het wél nodig heb om af en toe stoom af te blazen en te gaan sporten. Maar het voelt ook wel scheef als ik altijd degene ben die weg is en hij iedere keer thuis blijft bij de kids
Tennis, sportief, maar ze zitten geloof ik net zolang in de kantine met elkaar te borrelen en te ouwehoeren, fitness en vissen. Sommige periodes ook gamen.