3x per week sporten Met onze zoon tijd doorbrengen Muziek luisteren Biertje drinken met vrienden/kennissen Huishoudelijke zaken zoals schoonmaken, stofzuigen, boodschappen, koken Met mij uitgaan
Tv kijken Gamen Sleutelen aan zijn quad Met zijn “groepje” rondrijden (groep mannen met quads en motoren) Met ons leuke dingen doen Oh ja en natuurlijk helpt hij mee in het huishouden etc, maar dat zijn nou niet de activiteiten die hij als eerste zou noemen als hij aan vrije tijd denkt
Rommelen in zijn schuur Samen met mij tuinieren Roken Vrijwilligerswerk Samen met mij series kijken (Hij kijkt mee, heeft geen zitvlees en wil tussendoor dingen doen. Zodoende kijkt hij regelmatig mee door het raam van de achtertuin.)
Mijn man volgt een opleiding naast zijn werk. Verder volgt hij pianoles en spreekt 1x per maand met vrienden af. Hij houdt niet van sporten maar gaat regelmatig stukken lopen. Samen lopen we ook veel.
Mijn man kan van vissen echt tot rust komen. Dus dat doet ie ook regelmatig.. en als ie zich echt verveelt gaat hij en projectje in/ om het huis bedenken om te doen..
Gamen Samen series of films kijken Sporten Naar vrienden En uiteraard samen met ons als gezin dingen doen
Vrijwilliger bij de plaatselijke scouting o.a. Inde materiaalploeg en groenonderhoud. Op zaterdag regelmatig met de rest van die ploegen aan het klussen/knutselen en tussendoor auwehoeren..... en 1 tot 2 x per maand ook de woensdagavond zo...
Doordeweeks is het 's avonds voornamelijk even met zoontje spelen en bankhangen/serie kijken en het weekend bestaat uit klussen, gezinsactiviteiten, naar vrienden (al dan niet samen), naar familie, rondje op de motor (alleen), darten/biertje doen (samen en/of met vrienden), film kijken...man is niet van het sporten en wekelijks stappen met vrienden, wij doen veel samen
Gamen, serie of film, golf, motor rijden, naar vrienden een biertje drinken, hij volgt vele sporten op tv (voetbal, dart, boksen, f1 race)
Wij kijken samen savonds een serie of film. Als ik aan het werk ben kijkt hij zelf een serie of film, of hij gaat gamen. Het weekend gaat hij hardlopen klussen vind hij leuk. Of we nodigen vrienden uit voor een bordspel.
Gamen, stoeit graag met de kinderen, knutselt aan de auto's en vliegt graag met de drone. Geen sport oid. Gaat ca 1x pw weg met vrienden.
Mijn man doet het eigenlijk veel te weinig maar hij haalt zijn ontspanning uit vissen. Tot een jaar of 2 terug deed hij dit nog regelmatig maar de laatste tijd komt het er door tijdstekort en andere prioriteiten eigenlijk nauwelijks meer van.
Klussen...................Ik snap er niks van maar hij haalt me er toch een bult energie uit haha! Fietsen (racefiets) Hardlopen Biertje drinken bij vrienden Gamen of hier of bij vrienden
- 3D printer bouwen - Darten - Series kijken op netflix of DVD. Dat doen we samen. - Af en toe mountainbiken.