Modelbouw vliegtuigen, zelf opbouwen, waar hij ook regelmatig mee gaat vliegen. Alleen of met vrienden.
Met een eigen bedrijf in de watersport heeft hij momenteel heel weinig vrije tijd Voor ontspanning gaat hij een keer per maand airsoften. Verder soms even game. En gewoon tijd met zijn gezin doorbrengen.
Hij is bijna altijd in en om het huis bezig. Als ik aan het werk ben s avonds doet hij eerst de kinderen en gaat daarna vaak in de schuur rommelen. Verder is hij graag (met vrienden) aan de auto bezig en ongeveer 1x per week bij die vrienden of bij ons wat drinken en een film kijken. Hier geen stil zitter, af en toe kijken we een avondje tv, maar liever is hij lekker bezig tenzij hij echt moe is. Overdag werkt hij 5 dagen per week van 6.00-16.00/17.00 in de bouw en soms op zaterdagochtend nog extra als het druk is.
Vriend heeft 2 3D printers en is daar erg actief mee, ook online met anderen. Daarnaast programmeert hij in verschillende programmeertalen. Samen spelen we graag bordspellen of we kijken een film of serie.
Deed 'ie maar iets! Zodra dochter op bed ligt pakt hij zijn telefoon om spelletjes te spelen. That's it!
Darten en stijldansen... Nou ja, dat laatste natuurlijk met mij, maar dat is wel wat anders dan papa-zijn of werken.
Die van mij doet eigenlijk niet zoveel Zit vooral wat op de bank te hangen met zn telefoon.... Ikzelf zit te haken of breien (beginnend haha), of ik zit te lezen, of anderszins creatief bezig. ‘S avonds kijken we vaak samen een serie (en ik zit dan vaak ondertussen te haken) Denk heel vaak van hmmm verveel je je nou niet zo alleen maar vastgeplakt aan je telefoon?? Merk dat ik daar soort van depressief van wordt als ik lange tijd alleen maar met dat ding zit of uberhaupt een hele dag alleen maar op de bank hang. Ik word daar erg onrustig van, maar hij blijkbaar niet Tegenwoordig sport ie wel 1 avond in de week met een vriend, dat geeft hem de motivatie om te gaan (ook al moet ie er wel eerst een halfuur voor rijden...).
gamen op zn ps4, veel op zn mobiel dingen lezen en als actieve hobby doet ie aan airsoft. Soort paintball zonder paint met kleine balletjes. Schijnt helemaal hot te zijn want al zn vrienden doen het ook en hoorde er laatst ook mannen over praten in de trein.
Mijne sport minstens 4 keer per week, we kijken samen elke dag series en hij gaat in het weekend vaak met vrienden op stap maar pas laat in de avond. Als we samen in huis zijn dan doen we samen iets, een dutje/netflixen. We delen onze vrijetijd zoveel mogelijk. Zijn we niet samen dan kijkt hij zelf vaak interviews of een serie of gaat hij met vrienden wat doen.
Sporten, in de winter 3x per week, voor en najaar 1-2 keer per week. Verder vrijwilligerswerk bij de sportclub, commissies etc. Daarnaast af en toe met vrienden afspreken.
Hij is jeugdtrainer op de voetbalclub van de oudste dus daar is hij 3 x per week te vinden, zelf voetbalt hij niet. Daarnaast samen met de kids gamen op de PS4 en dan vooral Fortnite en Fifa. Na de zomer vakantie wilt hij met de mannen van onze gezamenlijke vriendengroep een racefiets gaan aanschaffen en dan iedere week gaan fietsen. Maar voor de rest kan hij ook gewoon lekker op de bank hangen en wat filmpjes kijken ofzo. Hij heeft niet echt een vaste hobby zoals ik
3x per week korfbal en zo'n 1x per 1 a 2 week pokeravond "met de jongens" En vaak 2x soms 3x pw overwerken.
Sportschool, 2 keer per week.. Voetbal op zondagochtend, nu in de zomerstop gaat hij een keer extra naar de sportschool.. Daarnaast is hij op dit moment meerdere avonden bezig met klussen in de loods voor de playbackshow tijdens de zomerfeesten.. Zit hij in meerdere activiteitencommissies waarvoor ze regelmatig vergaderen en activiteitenweken hebben, met carnaval en in de zomer..