Ik start morgen in een nieuwe functie en ben op zoek naar een handige manier om digitaal aantekeningen te maken en een to do list bij te houden. Welk programma? Of een handige manier in Outlook/ Word/ Excel? Voorheen liep ik nog met m’n notitie blok rond, maar daar wil ik vanaf. Hebben jullie tips?
One note inderdaad! Kan je op een laptop of computer gebruiken, Maar ook dmv een app op een iphone/ipad, en ik neem ook aan op android. En dan synchroniseert het, dus werkt echt heel fijn.
Een aantal collega's van mij zijn onwijs fan van de remarkable: https://remarkable.com Ik zelf maak gewoon een to do lijstje in outlook.
Ik zou even vragen wat je nieuwe collega’s gebruiken. Als je een laptop van de zaak krijgt mag je daar waarschijnlijk niet zomaar alles op installeren.
En vergadering notuleren via Teams <3 al maak ik dan alsnog aantekeningen maar ik vertrouw geen enkel systeem. (Ben niet voor niks tester )
To do lijst doe ik in outlook. Aantekeningen schrijf ik het liefst op m'n uitwisbare kladblok en daar maak ik indien nodig een foto van
Ik vind vergaderen met laptop dus helemaal niets. Iedereen zit achter scherm, je mist daardoor echt interactie. Je ziet ook dat collega's tussendoor iets anders gaan doen.