Dames, ben 4 wk en 2 dagen zwanger. Ben alleen zo duizelig! Hebben jullie dit ook bij het begin van jullie zwangerschap gehad?
Hey, gefeliciteerd Ik heb soms last van wat duizeligheid. Vooral als ik uit bed stap of van de stoel kom. Zal er allemaal wel bij horen.
Ja dat hoort er bij, je bloeddruk kan zakken en weet komt meer bloed in je systeem, ook verandert er iets aan de wand van je bloedvaten, hoe precies weet k niet meer
Waarschijnlijk is je bloeddruk wat laag. Ik heb dat in het begin van de zwangerschap van mijn 2e ook heel erg gehad. Na een aantal weken werd het minder en uiteindelijk was het duizelig zijn helemaal over. Ik heb wel de lage bloeddruk gehouden, maar dat is verder natuurlijk prima. Zorg dat je altijd iets van zoute crackertjes of zoute dropjes bij je hebt. Dan kan je er 1 nemen als je je flauw valt.
Bij mij kwam het door een lage bloeddruk. Heel vervelend. Even naar buiten hielp ook goed. Ik zou wel voorzichtig zijn met drop, dat kan ook weer zorgen voor een te hoge bloeddruk en dat is niet goed.