wat doet jouw partner om de zwangerschap te verlichten bij jouw???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ukje1, 5 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Oh eerste drie maanden trouwens super misselijk geweest en continu moeten overgeven :( en kwam ie telkens met nat was handje als ik weer boven de wc hing. En in het weekend een ontbijten op bed ondanks dat het na een kwartier weer eruit kwam.

2. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    hij is lief, hij heeft doordat hij veel werkt weinig tijd om dingen in huis te doen maar gelukkig heb ik een moeder een schoonmoeder die me hiermee helpen. hij weet precies waar hij me blij mee maakt en doet dat. zo laat hij altijd de hondjes uit, en klaagt niet als ik weer super hormonaal ben. neemt me allerlei lekkers mee :Dmaar hij weet ook dat ik sommige dingen het liefst zelf doe. als ik bel neemt hij de telefoon op met 'Moet ik al komen?' echt schattoig

3. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hij doet alles wat ik hem vraag.. Alleen doe ik dat te weinig.. :)
    Zoals vandaag zelf nog het gras gemaaid, voor en achter, gras opgeharkt, bladeren opgeveegd, de was gedaan, gestofzuigd (?), boodschappen gedaan...
    Eigenlijk teveel, maarja zolang ik het kan, ga ik ook niet op de bank zitten te wachten..
    Hij stuurt me wel eens terug naar de bank of bed, pakt drinken, maakt eten, maar krijg eigenlijk te weinig massages, haha..

Ben ik de enige trouwens die dat "perineum-massage" niet echt prettig lijkt. Ik zie mezelf al liggen, wijdbeens en hoppa.. ;)

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb ook een super man!!!! Ik heb sinds 6 weken zwangerschap al heeel veel last van mijn bi en kan hierdoor echt weinig tot niks. Als ik 's nachts weer eens bijna niet geslapen heb, gaat hij eruit om voor onze dochter van 2,5 te zorgen zonder te mokken. Hij werkt als kok en is dus altijd laat thuis!
    Hij haalt alle boodschappen, vouwt en strijkt de was, maakt de badkamer schoon en helpt me met het verschonen van de bedden. (ben een beetje neurotisch op dat gebied, dus hou daar graag de controle over hahah)
    Als er dingen zijn die gedaan moeten worden, of die ik nodig vind, dan maakt hij een lijstje en werkt dit af zodra hij tijd heeft. Hij ziet niet zo goed wanneer er gestoft moet worden en denkt dat ons huis uit alleen een woonkamer bestaat, dus dat probeer ik zelf een beetje bij te houden. Als ik het hem vraag dan doet hij dat ook nog.

Klinkt wel heel dweperig zo, maar ondanks dat is hij wel een echte man hoor hahah! Hij vindt het gewoon fijn om me te ontlasten in die dingen, zodat ik nog energie en kracht over heb om voor onze dochter te zorgen als hij werkt.

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hij doet echt heel veel.
    Werkt momenteel 7 dagen per week 8 uur per dag (tot januari)
    Haalt haar 's ochtends uit bed, kleed haar aan, geeft haar haar pap en maakt mij pas wakker 2 min voor hij naar zn werk gaat. Uit werk eten we samen, dan wast hij haar en doe ik de afwas (of andersom) geeft hij haar vaak haar melk en legt haar in bed. Doet ook uit zichzelf de was, strijk als dit nodig is. Ben erg blij met 'm!!!

Deel Deze Pagina