zou dit het begin kunnen zijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vlekje1986, 6 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb sinds een aantal dagen steeds harde buiken zit alleen niet echt regelmaat in en sinds gister steeds het gevoel super ongesteld te zijn/te worden van de krampen in mijn buik.
    verder voel ik me niet echt fit een beetje een raar gevoel en slaap heel onrustig.
    weet dat elke bevalling anders begint maar vraag me af of dit iets zou kunnen betekenen weet dat het dan als nog afwachten is.

2. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Heb dit gevoel al twee weken en 1 cm ontsluiting maar geen beeb ;)

Maar het is natuurlijk voor iedereen anders dus kan je helaas niet helpen.

3. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik voel nog helemaal niks en ben inmiddels overtijd ... ;-(
    Dat is ook niet alles....

4. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Ik heb sinds 2 dagen ook een ongesteldheidsgevoel in mijn buik, vooral 's nachts heb ik er last van. Zolang er nog geen regelmaat in zit zijn het alleen voortekenen denk ik, kan ook nog wel een paar weken duren.

5. vlekje1986

vlekje1986 Actief lid

18 sep 2011
    221
    0
    0
    NULL
    NULL
    weet dat het ook nog wel een paar weken kan duren in mijn geval tot max 18 oktober dan staat mijn ks gepland,ik geniet nog steeds van het getrap in mijn buik hoop alleen heel erg dat het spontaan begint(ook dan word het een ks)dan is je kindje er voor mijn gevoel echt klaar voor om het zomaar even te zeggen.was gewoon heel benieuwd of meer mensen dit voelen en waar dit het begin bij is/was

6. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Zolang er geen regelmaat in zit is het meestal geen bevalling.
    Bij allebei mijn kinderen weken voorweeen gehad maar pas na uitgerekende datum bevallen.
    Succes! Probeer gewoon lekker veel tussendoor bij te slapen als dat lukt.

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Hier ook dat menstruatieachtige gevoel onregelmatig in me onderbuik. Mijn kindje is al helemaal ingedaald volgens de gyn.
    Ik denk dat het vooral de spieren zijn die zich aanspannen omdat het hoofdje er vast tussen ligt. Kan soms ook erg pijnlijk zijn. (Baarmoeder is een grote spier.)

8. kalli

kalli Niet meer actief

Ook ik heb al sinds een kleine week deze "klachten", maar sinds gisteren heb ik er ook licht bloedverlies bij gekregen, dus ben benieuwd of het nu dan toch meer gaat doorzetten...

Deel Deze Pagina