Wat doet jouw schoonmaakster?

Discussie in 'De lounge' gestart door mette, 16 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    onze schoonmaakster komt eens in de twee weken voor 3 uur, maar meestal blijft ze langer. Ze stoft, zuigt, dweilt, doet de wc's, badkamer en soms ramen lappen, of wat keukenkastjes uitsoppen. Ze vouwt vaak de was op als die er ligt en ruimt vaak ook de vaat uit. Dit doet ze echter uit zichzelf. Soms doet ze ook wat grotere dingen waar wij niet aan toekomen.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ramen binnen/buiten
    zuigen en dweilen
    badkamer wc
    bedden verschonen
    afstoffen
    afwassen

(als extra's, keukenkastjes, of badkamertegels)

De ene keer ga ik er 2 uur heen, en de andere keer 2,5 uur, ze bedenkt zelf wat ik moet doen.

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik heb die van ons via een buurvrouw. En zij had haar weer via een vriendin. Dat werkt toch het beste, omdat je dan via hun weet hoe ze bevalt.

Deze vraagt 12 euro per uur. Voor 2,5 uur krijgt ze dus 30 euro (fijn bedrag om contant te hebben).

4. Anice

Anice Niet meer actief

Onze huishoudster komt 2x per week. Maandag en vrijdag van 9.00 tot 15.00 uur. Toen ze net bij ons kwam werken heb ik met haar besproken wat er zoal van haar werd verwacht en ze werkt volgens een eigen schema nu. Moet zeggen dat we erg tevreden zijn. Ze maakt ook echt goed schoon. Zelfs plintjes achter meubels :)

Deel Deze Pagina