Nou, Ik hoop op een hoop reactie's!! Dan weten we waar we aan toe zijn. Zou het trouwens nog schelen of je hoofdletters of kleine letters gebruikt? Volgens mij gewoon hoofdletters toch,hoe het er staat..
Goed dat ik het lees, had er nog 25 liggen (van mijn moeder gehad), maarja helemaal niks dus Ik zag al wel dat de hoofdprijs eruit is, tenminste ze zeggen dat hij eruit is
Hier ook niets Vraag me inderdaad ook af of er uberhaupt wel iets te winnen valt. Zou dit gecontrolleerd worden door een of andere instantie? Ik vraag me dit namelijk af bij heel veel dingen.
je moet toch echt de zakjes met soep openmaken he?? ja zovaak drink ik het niet en om nou alle zakjes open te maken
Mijn man drinkt elke dag cup a soup op zijn werk en neemt er elke dag 2 mee om na te kijken. Ik heb er wel al honderd ingevuld denk ik, maar nog steeds niks gewonnen.
Kijk nu eens goed op de site... Niet zo snel oordelen. Rechtsonder staat er een knop met 'winnaars'. Ook zie je in de voorwaarden hoe de trekking verloopt.