Wij gaan dus verhuizen en zijn voor de oudste er al uit wat het gaat worden... blauw en Frozen spulletjes... MAAR nu hebben we nog een meisje van bijna 3 die nu ook haar eigen kamertje krijgt en nu is dus de vraag... Wat is nou echt leuk? dus, kinderkamer ideeën gezocht! haar oude kamertje was een blauwe met pip studio vlinder behang en zelfgemaakte meubels door papa.. maar deze gaan gelukkig niet mee! en heb ik al een romantisch wit bed/bank voor ze gekocht. maar nu ben ik dus opzoek naar iets nieuws! dus show jou ideeen of kamertje
Is dat het door papa gemaakte meubel op de foto?! Wat zonde dat dat niet mee gaat! Edit: Al is het wel een enorm gevaarte, dus kan me voorstellen dat dat niet overal mooi past. Heeft je dochter er zelf ideeën over? Mijn dochter van net 3 krijgt binnenkort ook een nieuwe kamer en toen we voor behang gingen kijken, vroeg ik haar wat voor behang het moet worden. Ze antwoordde meteen beslist: "roze!" Aangezien ik zelf ook al aan roze dacht, omdat ze dat met alles fantastisch vindt, komt er dus roze! Het wordt niet helemaal roze: twee muren wordt wit met een patroontje met vogeltjes en vlindertjes in vrij frisse kleuren. De andere muur wordt roze, met daarin een patroon van de vlindertjes uit het andere behang. Ik wil graag witte meubels. In het begin alleen een bed en een kast. De rest komt later wel. (Ben vooral blij zodra ze vanuit haar ledikantje naar een normaal bed kan!)
dit bed is door papa gemaakt ja, incl. dezelfde soort kast. de kleine van mij roept iedere keer wat anders, dan pepa pig en dan Frozen
Wij zijn toevallig bezig met een nieuwe kamer voor onze dochter, ze wordt bijna 3. Wij hebben 1 muur bekleed met steigerhouten planken. Muren zijn verder lichtroze en donkergrijs, net als alle accessoires. Bed en kledingkast zijn in romantische/brocante stijl en zijn beide wit. Boekenkast hebben we gemaakt van veilingkisten en die aan de muur gehangen. Wellicht kun je er wat inspiratie uithalen Enne.. handige papa trouwens! Bed ziet er erg mooi uit!
Ik wilde serieus net een zelfde topic plaatsen Onze oudste is nu 2,5. We gaan verhuizen en ik ben aan het kijken wat ik voor haar zou willen. Ze heeft net meubels van Karwei, Woood de Dennis collectie.https://www.karwei.nl/zoeken?text=dennis Dus wel wat anders dan jouw romantisch wit. Maar toch.. ben al wel wat tegengekomen aan muurschilderingen. Veel bomen met uiltjes enzo, maar dat vindt ik vrij saai Ik zat te denken aan een van de muren bedekt met steigehout zoals hier: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJSOLmpfZ6zI4-LOxdvTHuM6tQ0WVk_lHAHBs6rB8C1Ph5dgo6Rw Of lijstjes collage: http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRCgoK9J6wZ3siWw5vidBPAnAfV3Vyu3au2VQ_j03ooy_J_BTzjUg
Hier hebben ze allebei het witte Hemnes bed van Ikea. Nogal standaard, maar ideaal, omdat je het uit kunt schuiven tot twee persoonsbed en er flinke lades onder zitten. De oudste heeft op één muur lichtblauw Pipbehang, de andere muren zijn wit met een zilveren baan er overheen. Ze heeft een grote Pax kledingkast en een groot bureau. Verder staat er nog een kast met haar boeken en speelgoed. Achter haar bed moet nog een plank komen met erboven allemaal verschillende fotolijstjes. Er hangen fuchsia rolgordijnen voor de ramen. De jongste heeft één volledige muur fuchsia (met bloemetjesreliëf) en horizontaal een halve muur fuchsia, met daarboven een behangrand van Lief! (vogeltjes), de rest van de muren is wit. Zij heeft verder op haar kamer een Hemnes kledingkast en verder nog een kast met boeken en speelgoed, een klepbank en een kast in de vorm van een huis. Bij haar hangen er rolgordijnen van Lief! voor de ramen.
Kinderkamer & babykamer tips & ideeen | Kinderkamer en Babykamer Inspiratie & Ideeen vind ik erg leuk om inspiratie op te doen.
Ik denk niet helemaal jouw stijl want wij zijn van het strak ipv romantische/brocante maar dit is de kamer van onze 3 jarige dochter:
Jongste heeft net een nieuwe kamer maar is nog niet helemaal af. De lades van het bed moeten er nog onder (krijgen zelfde kleur als de muur en de band over de kast) en er komt een grote muurschildering (op houten plaat) op de paarse muur.
Kijk eens op de site van kinderkamerstylist. Daar staan ideeën om van te smullen. Ik ben ook bezig met de kamer van onze dochter (2,5 jaar)in ons nieuwe huis 2 muren roze en een wit (met in het midden mooi behang) Oude kast opknappen. Romantische vitrage. De kleuren van de kast en de muur zitten weer in het behang. Wanneer we er wonen krijgt ze een peuterbedje of iets dergelijks. Voorlopig kan ze nog wel in het ledikantje.
Komt waarschijnlijk fotobehang op een muur of een grote poster (90x200) op een plaat MDF op de muur. Andere muren waarschijnlijk lichtblauw of heel zacht paars. Bed wordt hardroze, komt een Frozen vloerkleed, nachtlampje en wat andere frozen frutsels. Een verkleedhoek met prinsessenjurken (O.a. frozen jurken) Verder was ik nog niet met bedenken ,)