Onze zoon is al 4,5 maand, maar heeft nog geen regelmaat. Hij gaat gewoon slapen alstie lui wordt, en geen seconde eerder. Gelukkig slaapt hij 's nachts wel heel goed, van 's avonds tien tot de volgende ochtend negen uur, en dat is voor mij regelmaat genoeg.
hoe doen jullie dat toch. alyssa krijgt om ongeveer 22.30 de laatste fles en slaapt dan door tot 7.00. ik hoef het echt niet te proberen om haar eerder op bed te leggen want dan is het huis te klein. ze ligt bij ons savonds vaak bij een van ons of lekker in de box. soms valt ze rond 21.30 in slaap maar vaak ligt ze lekker te lachen en te "kletsen" . liefs doris
Eva ging rond de 3 maanden rond 18 uur naar bed en sliep het klokje rond, zonder voeding. Nu gaat ze rond 19 uur naar bed en slaapt tot ongeveer 6/7 uur, drinkt dan bij mij, speelt even bij ons in bed en gaat dan weer naar bed, voor ongeveer 3 kwartier tot anderhalf uur.
Lasse hebben we vanaf 6 weken altijd tussen 19.00 uur en half 8 in bed gelegd. Ongeacht of ie de fles had gehad of niet. Inmiddels komen we mooi uit qua ritme en gaat ie om 19.00 uur erin met fles nu. In het begin was het flink jengelen maar nu huilt ie omdat ie gewoon moe is. Slaapritme heeft volgens mij niks met fles te maken. Ik kon m later rustig om 19.00 uur op bed leggen zonder fles. Je moet wel even doorzetten want Lasse vond het niet leuk in het begin. Hij is ons derde kindje en wij vinden het prettig om de avond voor onszelf te hebben. Klinkt misschien beetje ego maar met 3 kids onder de 4 ben je druk zat en mag je ook wat tijd voor jezelf hebben. Vind ik tenminste, dus bij ons is die bedtijd daarom ontstaan.
onze jurre is nu bijna drie maand en het is nu al een weekje dat hij tussen half negen en kwart na negen zijn laatste fles krijgt en dan om half tien naar bed gaat.dan slaapt hij ook door tot 6a7uur. denk dat voor zo een kleintje half tien wel een mooi uur is. vanaf een jaartje ofzo denkik dat ht wel wat vroeger mag.hangt ook van het kindje zelf af denkik.weet het niet,ik moet het allemaal zelf nog ontdekken,het is mijn eerst hihi